[elektro] bojler csavarkérdés
Benedek I.
renyta at t-online.hu
Sun Sep 21 13:08:33 CEST 2014
Én csak olajos ronggyal megtisztítom a menetet, aztán megtörlöm és behajtom. Ilyenkor csak annyi filmréteg marad a felületen, hogy a
korróziót gátolja, de a tapadást nem csökkenti.
bi
charles hoss wrote:
> En hiszek a kenesben, mert amikor elkezdtem autozni , akkoriban
> rendszeres volt hogy osszerozsdalt, igy egy grafitos kenoanyagreteg
> elonyos volt ha a jol meghuzott csavar egy evvel kesobb is le akartam
> venni.
> Ma sem erzem maskent a csavar, agy, felni anyaganak kulonbozosegei
> miatt.
>
> Bye
> Dexter
> On Sep 21, 2014 12:36 PM, "Benedek I." <renyta at t-online.hu> wrote:
>
>> Csak a menet önmagában nem feltétlenül önzáró egy rezgésnek,
>> hőtágulásoknak kitett szerkezetben. A menetek felületétől is sok függ
>> és persze attól, hogy van-e közte kenőanyag. Sokan zsírozzák a
>> kerékcsavarokat, pedig - épp a fentiek és a túlhúzás veszélye miatt
>> is - nem a legbölcsebb dolog.
>>
>> bi
>>
>> charles hoss wrote:
>>> tudtommal a kerekanya menetemelkedese alapbol onzarova teszi.
>>> ha nem tud elmozdulni a kerek forgasa soran akkor az nem lazul le.
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>> On 21 Sep 2014 08:08, "SZIGETI Szabolcs" <szigiszabolcs at gmail.com>
>>> wrote:
>>>
>>>> Én magam cserélem, és mindig nyomatékkulccsal húzom. Meglepően
>>>> kevés az a 100 Nm körüli előírt érték ahhoz képest amit gumisok
>>>> húznak légkulccsal vagy akár keresztkulccsal. Nagy tanulság egy
>>>> nyomatékkulcs, hogy mi mennyi. Sosem volt lelazult vagy megszorult
>>>> kerékcsavarom.
>>>>
>>>> Szablcs
>>>> 2014.09.21. 2:48 ezt írta ("jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>):
>>>>
>>>>> Pataki István wrote:
>>>>>> Ez csak azért keltette fel az érdeklődésemet, mert ezexerint a
>>>>>> gumisnál csak pökgyelre megy a kerékcsavar meghúzása? Amikor
>>>>>> magam
>>>>>
>>>>> Azon túl, hogy nem tudom, hogy megy a gumisnál, még csak ezt a
>>>>> kifejezést se
>>>>> ismerem.
>>>>>
>>>>> Én magam szoktam cserélni légkulccsal, de nem szoktam ellenőrizni
>>>>> már. Illetve
>>>>> ha szerviz matatja, megesik, hogy fel kell nyomnom a kompresszor
>>>>> nyomását, ha le
>>>>> akarom szedni a kerékanyákat. Fogalmam sincs, miért húzzák túl.
>>>>> Egy gumis volt
>>>>> életemben összesen, amelyik, nyomatékkulccsal ment utána.
>>>>>
>>>>> hjozsi
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list