[elektro] Motorvédő kapcsoló vs hőkioldó
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
Sat Sep 13 20:37:08 CEST 2014
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2014. 09. 13.:
> Adam Huszar wrote:
>
>> Meg tudná valaki fogalmazni, hogy pontosan mi a különbség a motorvédő
>> kapcsoló és a hőkioldó között, illetve melyiket milyen esetekben
>> érdemes/kell használni?
>
> A motorvédő kapcsolónak az a lényege (ha jól tudom), hogy az adott
> áramtartományú motorok melegedési időállandóját elég biztonságosan utánozza
> le,
> tehát nem fog leoldani akár gyakori indítástól sem, de ha az egész finoman
> beállítható leoldóáramnál nagyobbat vesz fel annyi időn át, amennyi már a
> motort
én az egyik cucilista Ganz ketyerében 3 fázisú áramváltóval
"fűtött" 3db bimetálos kioldót találtam, és ott a bimetálosokat
lehetett előfeszíteni, és a csavart eltekerő gombok (fázisonként)
voltak Amperre kalibrálva (3fázisú építési teherlift)
itt a mai szabványok mai szövegei szerint van körbemagyarázva
www.ganzkk.hu/magyar/horelek_motved.pdf
> is veszélyeztetné, akkor le fog oldani, és úgy is marad.
>
> Aztán lehet, hogy annyiban tévedek, hogy vannak hőkioldók olyanok, amik
> közvetlenül a védendő dologra vannak szerelve, és melegedésre
> szétkapcsolnak,
> leválasztják a védendő dolgot. Egyik változata a hőbizti, de van olyan is,
> ami
> lehűtve visszakapcsol. Talán az utóbbit lehetne hőkioldónak nevezni, de ezt
> csak
> gondolom.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list