[elektro] pedelechez (segítő motor) detektor?

umnyo umnyo at freemail.hu
Mon Sep 8 09:55:02 CEST 2014


Nem, feltétlen.

Nekem a talpal tuszkolás ugyanúgy benne van a pakliban egy másik logika szerint.

A bíróságnak meg illik a törvények előírások szerint dönteni. És ez egy olyan terület megint ami nicsn teljesen lefedve.

De tény kétesélyes a játék, és támadható mindkét döntés, bármelyik lenne az.

Viszont tudok ilyen eljárásról, amit megnyert a delikvens..... Pont azokkal az érvekkel - persze összeszedettebben - mint amiket címszavakban említettem.

Attila

"Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>A magyar nyelv és mint írtad a logika alapján ez van.
>Alighanem a bíró is így látná...
>
>KJ
>
>
>2014.09.08. 09:42 keltezéssel, umnyo írta:
>> Ezek a  te - egyébként logikus - következtetéseid, de ha jól emlékszem a KRESZ-ben nincs így lefektetve.
>>
>> De lehet rosszul emléxem...
>>
>> Attila
>>
>> "Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>>> Az arány valóban mindegy!
>>> A lényeg, hogy CSAK emberi erővel is haladjon, képes legyen haladni.
>>>
>>> A gyorsabban/könnyebben haladásban segít a nem emberi erő.
>>>
>>> Ha nem képes CSAK az emberi erővel haladni, akár terhes csiga módjára,
>>> vagy vért izzadva.
>>> Akkor az nem kerékár, hanem valami más...
>>>
>>> KJ
>>>
>>> 2014.09.08. 09:26 keltezéssel, umnyo írta:
>>>> És ki mondja meg az emberi erő teljesítményét, arányát?
>>>>
>>>> Mert ha 0.1W-al hajtom emberi erővel az is hajtásnak számít, vagy fújom ki a levegőt hátrafelé akár szellentés formájában....
>>>>
>>>> Attila
>>>>
>>>> "Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>>>>> --------------
>>>>> Kerékpár:
>>>>> olyan, legalább kétkerekű jármű,
>>>>> amelyet emberi erő hajt,
>>>>> és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
>>>>> segíti.
>>>>> --------------
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014.09.08. 09:18 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>>> Nem a rásegítés nem elég.
>>>>>> emberi erővel hajtottnak kell lennie
>>>>>> amire a gépi erő CSAK rásegíthet
>>>>>>
>>>>>> Ha kizárólag a gépi erő hajtja az biztosan nem kerékpár, hanem már
>>>>>> valami más.
>>>>>> segédmotor, lassújármű, rokkantkocsi, stb.
>>>>>>
>>>>>> Valóban nem a pedál lehet csak, lehet kézi tekerő is, vagy bármi ami az
>>>>>> emberi erőből csinál hajtást.
>>>>>> Csak a pedál a tipikus ...
>>>>>>
>>>>>> KJ
>>>>>>
>>>>>> 2014.09.08. 09:11 keltezéssel, umnyo írta:
>>>>>>> Nem a pedál a feltétel, hanem hogy emberi erővel rásegíts. Kvázi lökdösheted magad a földön is.
>>>>>>>
>>>>>>> Csak ezt egy rendőrnek nehéz beadni, de a pedál tudtommal nicns benne pontosan megfogalmazva
>>>>>>>
>>>>>>> Attila
>>>>>>>
>>>>>>> "Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>>>>>>>> Az a kerékpárság feltétele, hogy: KELL lennie egy pedálnak IS, amivel a
>>>>>>>> kerékpár önállóan hajtható.
>>>>>>>> Ettől még használható tisztán motoros üzemben is...
>>>>>>>>
>>>>>>>> ----
>>>>>>>>
>>>>>>>> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>>>>>> megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> A pedál forgása adja az ütemet a motoroshajtásnak.
>>>>>>>> Ha nem tekered >> nem hajt a motor.
>>>>>>>>
>>>>>>>> A rokkant járgány >> NEM jármű !!! ha max 10 km/h-ra képes.
>>>>>>>>
>>>>>>>> KJ
>>>>>>>>
>>>>>>>> ---------------
>>>>>>>> A mozgáskorlátozottak közlekedésére szolgáló, emberi erővel tolt vagy
>>>>>>>> hajtott kerekes szék
>>>>>>>> és a gépi meghajtású kerekes szék - ha sík úton önerejéből
>>>>>>>> 10 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes,
>>>>>>>> továbbá a gyermekkocsi és a talicska -
>>>>>>>> azonban nem minősül járműnek.
>>>>>>>> Az ilyen eszközökkel közlekedő személyek gyalogosoknak minősülnek.
>>>>>>>> --------------
>>>>>>>> -----------------------------
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> KJ
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.09.07. 23:26 keltezéssel, Cser Tamas írta:
>>>>>>>>> pedál nélküli e-bike (e-roller) kvázi "önindítózása" leszívja az akkut
>>>>>>>>> (ami iszonyatosan le is rövidíti a hatótávolságot is)
>>>>>>>>> a gyáli piacról a 60kilós feleségem még úgy-ahogy hazaér
>>>>>>>>> de engem már csak a piacig tudna elvinni, hazafelé már nem
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> viszont a pedelec, csak mint "rásegítő" emészti a delejt,
>>>>>>>>> tehát ugyanekkora akku még engem is hazasegítene
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> --------------
>>>>>>>>> (meg mellesleg a KRESZbe is belekutyultak
>>>>>>>>> 2010 jan 1 után:
>>>>>>>>> r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi
>>>>>>>>> erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
>>>>>>>>> !!! segíti.!!! (tehát a "pedál nélküli" már nem elégíti ki :-( )
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> és az EU is mindenbe belepiszkál:
>>>>>>>>> (EU directive 2002/24/EC)
>>>>>>>>> az EU szabályok szerint még a 6 km/órás határig működő
>>>>>>>>> elektromos elindítás segítő rendszerrel felszerelt kerékpárok
>>>>>>>>> is a segédmotoros kerékpár kategóriába sorolódnak.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ha innen nézem, az összes rokkant szék is "segédmotoros"
>>>>>>>>> -----------------------
>>>>>>>>> visszatérve  a levél tárgyához:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>>>>>>> megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>>>>>>> vagy a hátsó kerék "forgatottsága" engedi a villanymotort bekapcsolni?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> EU  2002/24/EC-t még nem találtam meg, abban is lehet még
>>>>>>>>> néhány agyrém ( mint a mostani porszívósdi :-( )
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list