[elektro] pedelechez (segítő motor) detektor?

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Sep 8 09:45:39 CEST 2014


Tudom, de itt nem a hatótávról szólt a dolog, hanem hogy a meredek
lejtőn feltolja a bringát. Egyébként eléggé házibarkács volt, ahogy
elnéztem, de sokat nem tudtam bámulni.

Best regards,
Andy

2014-09-08 9:37 GMT+02:00 umnyo <umnyo at freemail.hu>:
> Erre külön verseny van, ahol x db akkus fúróból kell guruló verdát építeni :-)
>
> http://bosch-elektromobil.hu/
>
> Attila
>
> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>>Éppen szombaton láttam egy fickót felfelé tekerni a Farkastorki úton.
>>Azaz nem ő tekert, hanem a hátsó kereket hajtó akkus fúró. :-)
>>
>>Best regards,
>>Andy
>>
>>2014-09-08 9:11 GMT+02:00 umnyo <umnyo at freemail.hu>:
>>> Nem a pedál a feltétel, hanem hogy emberi erővel rásegíts. Kvázi lökdösheted magad a földön is.
>>>
>>> Csak ezt egy rendőrnek nehéz beadni, de a pedál tudtommal nicns benne pontosan megfogalmazva
>>>
>>> Attila
>>>
>>> "Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>>>>Az a kerékpárság feltétele, hogy: KELL lennie egy pedálnak IS, amivel a
>>>>kerékpár önállóan hajtható.
>>>>Ettől még használható tisztán motoros üzemben is...
>>>>
>>>>----
>>>>
>>>>ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>>megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>>
>>>>
>>>>A pedál forgása adja az ütemet a motoroshajtásnak.
>>>>Ha nem tekered >> nem hajt a motor.
>>>>
>>>>A rokkant járgány >> NEM jármű !!! ha max 10 km/h-ra képes.
>>>>
>>>>KJ
>>>>
>>>>---------------
>>>>A mozgáskorlátozottak közlekedésére szolgáló, emberi erővel tolt vagy
>>>>hajtott kerekes szék
>>>>és a gépi meghajtású kerekes szék - ha sík úton önerejéből
>>>>10 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes,
>>>>továbbá a gyermekkocsi és a talicska -
>>>>azonban nem minősül járműnek.
>>>>Az ilyen eszközökkel közlekedő személyek gyalogosoknak minősülnek.
>>>>--------------
>>>>-----------------------------
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>KJ
>>>>
>>>>
>>>>2014.09.07. 23:26 keltezéssel, Cser Tamas írta:
>>>>> pedál nélküli e-bike (e-roller) kvázi "önindítózása" leszívja az akkut
>>>>> (ami iszonyatosan le is rövidíti a hatótávolságot is)
>>>>> a gyáli piacról a 60kilós feleségem még úgy-ahogy hazaér
>>>>> de engem már csak a piacig tudna elvinni, hazafelé már nem
>>>>>
>>>>> viszont a pedelec, csak mint "rásegítő" emészti a delejt,
>>>>> tehát ugyanekkora akku még engem is hazasegítene
>>>>>
>>>>> --------------
>>>>> (meg mellesleg a KRESZbe is belekutyultak
>>>>> 2010 jan 1 után:
>>>>> r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi
>>>>> erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
>>>>> !!! segíti.!!! (tehát a "pedál nélküli" már nem elégíti ki :-( )
>>>>>
>>>>> és az EU is mindenbe belepiszkál:
>>>>> (EU directive 2002/24/EC)
>>>>> az EU szabályok szerint még a 6 km/órás határig működő
>>>>> elektromos elindítás segítő rendszerrel felszerelt kerékpárok
>>>>> is a segédmotoros kerékpár kategóriába sorolódnak.
>>>>>
>>>>> ha innen nézem, az összes rokkant szék is "segédmotoros"
>>>>> -----------------------
>>>>> visszatérve  a levél tárgyához:
>>>>>
>>>>> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>>> megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>>> vagy a hátsó kerék "forgatottsága" engedi a villanymotort bekapcsolni?
>>>>>
>>>>> EU  2002/24/EC-t még nem találtam meg, abban is lehet még
>>>>> néhány agyrém ( mint a mostani porszívósdi :-( )
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>-----------------------------------------
>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>>-----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list