[elektro] pedelechez (segítő motor) detektor?

umnyo umnyo at freemail.hu
Mon Sep 8 09:37:04 CEST 2014


Erre külön verseny van, ahol x db akkus fúróból kell guruló verdát építeni :-)

http://bosch-elektromobil.hu/

Attila

Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>Éppen szombaton láttam egy fickót felfelé tekerni a Farkastorki úton.
>Azaz nem ő tekert, hanem a hátsó kereket hajtó akkus fúró. :-)
>
>Best regards,
>Andy
>
>2014-09-08 9:11 GMT+02:00 umnyo <umnyo at freemail.hu>:
>> Nem a pedál a feltétel, hanem hogy emberi erővel rásegíts. Kvázi lökdösheted magad a földön is.
>>
>> Csak ezt egy rendőrnek nehéz beadni, de a pedál tudtommal nicns benne pontosan megfogalmazva
>>
>> Attila
>>
>> "Kovács József" <kj at faldeko.hu> írta:
>>>Az a kerékpárság feltétele, hogy: KELL lennie egy pedálnak IS, amivel a
>>>kerékpár önállóan hajtható.
>>>Ettől még használható tisztán motoros üzemben is...
>>>
>>>----
>>>
>>>ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>
>>>
>>>A pedál forgása adja az ütemet a motoroshajtásnak.
>>>Ha nem tekered >> nem hajt a motor.
>>>
>>>A rokkant járgány >> NEM jármű !!! ha max 10 km/h-ra képes.
>>>
>>>KJ
>>>
>>>---------------
>>>A mozgáskorlátozottak közlekedésére szolgáló, emberi erővel tolt vagy
>>>hajtott kerekes szék
>>>és a gépi meghajtású kerekes szék - ha sík úton önerejéből
>>>10 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes,
>>>továbbá a gyermekkocsi és a talicska -
>>>azonban nem minősül járműnek.
>>>Az ilyen eszközökkel közlekedő személyek gyalogosoknak minősülnek.
>>>--------------
>>>-----------------------------
>>>
>>>
>>>
>>>KJ
>>>
>>>
>>>2014.09.07. 23:26 keltezéssel, Cser Tamas írta:
>>>> pedál nélküli e-bike (e-roller) kvázi "önindítózása" leszívja az akkut
>>>> (ami iszonyatosan le is rövidíti a hatótávolságot is)
>>>> a gyáli piacról a 60kilós feleségem még úgy-ahogy hazaér
>>>> de engem már csak a piacig tudna elvinni, hazafelé már nem
>>>>
>>>> viszont a pedelec, csak mint "rásegítő" emészti a delejt,
>>>> tehát ugyanekkora akku még engem is hazasegítene
>>>>
>>>> --------------
>>>> (meg mellesleg a KRESZbe is belekutyultak
>>>> 2010 jan 1 után:
>>>> r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi
>>>> erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
>>>> !!! segíti.!!! (tehát a "pedál nélküli" már nem elégíti ki :-( )
>>>>
>>>> és az EU is mindenbe belepiszkál:
>>>> (EU directive 2002/24/EC)
>>>> az EU szabályok szerint még a 6 km/órás határig működő
>>>> elektromos elindítás segítő rendszerrel felszerelt kerékpárok
>>>> is a segédmotoros kerékpár kategóriába sorolódnak.
>>>>
>>>> ha innen nézem, az összes rokkant szék is "segédmotoros"
>>>> -----------------------
>>>> visszatérve  a levél tárgyához:
>>>>
>>>> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
>>>> megáll a lábam (szabadon futó)?
>>>> vagy a hátsó kerék "forgatottsága" engedi a villanymotort bekapcsolni?
>>>>
>>>> EU  2002/24/EC-t még nem találtam meg, abban is lehet még
>>>> néhány agyrém ( mint a mostani porszívósdi :-( )
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>-----------------------------------------
>>>          elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list