[elektro] pedelechez (segítő motor) detektor?

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Sep 8 03:47:14 CEST 2014


eloszor is rendorrel beszelni onmagaban is nagy hiba .
masreszt ha elismered a szabalysertest , akkor nincs mit tenni veled -
tovabbtenyesztesre is alkalmatlannak minositetenek :)
harmadreszt az emberi ero az amit az ember kifejt . a jarmu mozgatasa pedig
a jamu elmozdulasa - tehat ha rajta ulsz es elore lokod fel metert , azzal
megvalositottad a dolgot .
elkezdhet paragrafologiazni , de a megfogalmazas loszart sem er - es ezt
nehez finomabban megfogalmazni .
uj szoveg kell ahhoz hogy ez alapjan barmit meg tudjanak fogni .

bye
dexter


2014. szeptember 8. 3:38 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:

> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2014. 09. 08.:
> > lattal mar kerekpart tolo embert , rollert ?
> > nem latom benne a pedal kitetelet .
> > muszaki vizsgara ugysem kell vinned - ha meg megis belekotnek , ez a
> > megfogalmazas semmit nem zar ki .
>
> az egyik criticalmass fórumon valaki így fogalmazott :-)
> " Oké, hogy a rendőr nem fog ampermérővel rohangálni az utcán, de
> azért mégis jó lenne tudni, hogy mit sértek meg...  "
>
> ha belémköt egy 2010. jan 1 utáni jogi fordulat alapján, amiről nem is
> hallottam,
> és én egy 2009. dec 31 előtti jogi fordulatra hivatkozok, amit ma is
> érvényesnek
> vélek, akkor sarokba vagyok szorítva, és esetleg elismerem a szabálysértést
>
> a pedál kitételre úgy értelmezem
> ezt a ketyerét NEM "emberi erő hajtja"
> http://holkerekparozzak.hu/images/stories/Cikkek/E-bike/ebike.jpeg
> pedálja nincs, de rollerhez hasonlóan fél lábbal rajta állva, és fél lábbal
> lökdösve szintén nem jön össze, nem tudom belemagyarázni
> az "emberi erőt"
>
>
> > 2014. szeptember 7. 23:26 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
> >
> >> pedál nélküli e-bike (e-roller) kvázi "önindítózása" leszívja az akkut
> >> (ami iszonyatosan le is rövidíti a hatótávolságot is)
> >> a gyáli piacról a 60kilós feleségem még úgy-ahogy hazaér
> >> de engem már csak a piacig tudna elvinni, hazafelé már nem
> >>
> >> viszont a pedelec, csak mint "rásegítő" emészti a delejt,
> >> tehát ugyanekkora akku még engem is hazasegítene
> >>
> >> --------------
> >> (meg mellesleg a KRESZbe is belekutyultak
> >> 2010 jan 1 után:
> >> r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi
> >> erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
> >> !!! segíti.!!! (tehát a "pedál nélküli" már nem elégíti ki :-( )
> >>
> >> és az EU is mindenbe belepiszkál:
> >> (EU directive 2002/24/EC)
> >> az EU szabályok szerint még a 6 km/órás határig működő
> >> elektromos elindítás segítő rendszerrel felszerelt kerékpárok
> >> is a segédmotoros kerékpár kategóriába sorolódnak.
> >>
> >> ha innen nézem, az összes rokkant szék is "segédmotoros"
> >> -----------------------
> >> visszatérve  a levél tárgyához:
> >>
> >> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
> >> megáll a lábam (szabadon futó)?
> >> vagy a hátsó kerék "forgatottsága" engedi a villanymotort bekapcsolni?
> >>
> >> EU  2002/24/EC-t még nem találtam meg, abban is lehet még
> >> néhány agyrém ( mint a mostani porszívósdi :-( )
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list