[elektro] pedelechez (segítő motor) detektor?

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Sep 8 01:45:32 CEST 2014


lattal mar kerekpart tolo embert , rollert ?
nem latom benne a pedal kitetelet .
muszaki vizsgara ugysem kell vinned - ha meg megis belekotnek , ez a
megfogalmazas semmit nem zar ki .

bye
dexter


2014. szeptember 7. 23:26 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:

> pedál nélküli e-bike (e-roller) kvázi "önindítózása" leszívja az akkut
> (ami iszonyatosan le is rövidíti a hatótávolságot is)
> a gyáli piacról a 60kilós feleségem még úgy-ahogy hazaér
> de engem már csak a piacig tudna elvinni, hazafelé már nem
>
> viszont a pedelec, csak mint "rásegítő" emészti a delejt,
> tehát ugyanekkora akku még engem is hazasegítene
>
> --------------
> (meg mellesleg a KRESZbe is belekutyultak
> 2010 jan 1 után:
> r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi
> erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor
> !!! segíti.!!! (tehát a "pedál nélküli" már nem elégíti ki :-( )
>
> és az EU is mindenbe belepiszkál:
> (EU directive 2002/24/EC)
> az EU szabályok szerint még a 6 km/órás határig működő
> elektromos elindítás segítő rendszerrel felszerelt kerékpárok
> is a segédmotoros kerékpár kategóriába sorolódnak.
>
> ha innen nézem, az összes rokkant szék is "segédmotoros"
> -----------------------
> visszatérve  a levél tárgyához:
>
> ez a "segítés" lekapcsol, ha két taposás közben egy picit
> megáll a lábam (szabadon futó)?
> vagy a hátsó kerék "forgatottsága" engedi a villanymotort bekapcsolni?
>
> EU  2002/24/EC-t még nem találtam meg, abban is lehet még
> néhány agyrém ( mint a mostani porszívósdi :-( )
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list