[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Oct 31 08:21:30 CET 2014
A céges autót meg hiába gondozzák rendesen, ha xarik rá az, aki
vezeti. Mindennek ki lehet taposni a belét - ki is tapossák. Nem az
övék, nem kell rá vigyázni, ha elromlik, majd a cég megcsináltatja.
Best regards,
Andy
2014-10-31 7:57 GMT+01:00 Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de>:
> Ezt már ezerszer megtárgyaltuk a listán.
> Az én véleményem (újra): a reszecskeszűrős dízel sem rosszabb, mint a
> modern befecskendezős benzines. Egy gond van Mo-on, hogy a népek
> rohadtul nem gondozzák az autójukat (tisztelet a kivételnek), hajtják,
> nuku szerviz, stb. Aztán egy idő után valóban dől a füst, stb. Sehol
> annyi füstölő verdát nem látok, mint Mo-on, sokszor még relatív új,
> néhány éves (vállalati?) magasabb kategóriás autókat is. Nagyon szomorú
> jelenség. :( És ebből persze sokan általánosítanak.
>
> Részemről ennyi, de tudom, hogy lesz, aki újra előássa ezt a gumicsontot. :)
>
> Károly
>
> Pásztor L. wrote:
>> A francia dizelt NEM vitainditonak szantam, nem volt vele hatso gondolatom.
>> De ha mar itt tartunk, helyenvalo volt, mert regen valtig allitgatta itt, h az o dizele a reszecskeszuro miatt sokkal kevesbe kornyezetrombolo. De nekem keso-tavasszal fel kellett huznom az ablakot azon a 10km-en, h ne nyeljek annyi kormot ...
>>
>> ----------------
>> L. Pasztor
>> ----------------
>>
>> Az üzenetet Samsung táblagépről küldték
>>
>>
>> Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
>>
>>> <gumicsont on>
>>> Na de hogy jön a példádhoz a degradáló "francia dízel" kitétel?
>>> <gumicsont off>
>>>
>>> Károly
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list