[elektro] Tervezett avultatás
potyo
potyo.ada at gmail.com
Thu Oct 30 23:46:07 CET 2014
Nem kutattam nagyon utána, de wikipedián olvastam régebben:
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation#EGR_in_spark-ignited_engines
"Although EGR does measurably slow combustion, this can largely be
compensated for by advancing spark timing. "
2014. október 30. 23:38 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> az egr lassitja az egest a benzinesnel?
> en forditva tudom.
> bye
> dexter
> On 30 Oct 2014 21:44, "potyo" <potyo.ada at gmail.com> wrote:
>
> > Benzinesnél nem hiszem, a benzin-levegő keverék az ugyanaz volt akkor is,
> > és ma is. Dízelnél talán az égés gyorsabb a nagyobb befecskendezési
> > nyomásnak köszönhetően, viszont az EGR meg ugyanakkor lassítja az égést
> > mindkét motornál.
> >
> > 2014. október 30. 19:51 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >
> > > Olyan indokot is el tudok képzelni, hogy régebbi motorokban az égési
> > > folyamat lassabban zajlott le, most meg (pl károsanyag-kibocsájtási
> > > okokból) gyors, erőteljes robbanás kell, ami sokkal jobban megterheli a
> > > főtengelyt.. Ha van ez a kistömegű és nagy csavarodáskészségű
> lendkerék,
> > az
> > > sok feszültséget levesz a főtengelyről..
> > > Csak tipp...
> > > KI
> > >
> > > ..
> > > > Nem kell növelni a tehetelenséget. Nem növelni kell, 4 henger felett
> > jól
> > > > kiegyensúlyozott motor kell, kis lendtömeggel. A 4 henger és alatt
> > kell a
> > > > rugós-kettős lendtömeg.
> > > > Ha hiszed, ha nem ... működik, Bármikor be tudom mutatni.
> > > ..
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list