[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Oct 30 11:13:17 CET 2014


Annak idejen az amcsik a teljesitmeny lehazudasi laz csucsan megmertek a
motorhaztetot : a szelvedo alatt, a motorhazteto felett volt a maximalis a
tulnyomas, ezert a ram-air rendszereik egy resze ami nem motorhaztetobol
arasznyit kiemelkedo kopoltyuval operalt hatra fele nezett hogy a szelvedo
elotti tulnyomashullamot egye meg. Ok tudtak azert ezt azt a
teljesitmenyrol es annak eloallitasarol.
Ha a kopoltyut ugy alakitjak at hogy atvigye a torlo felett ,akkor viszont
venturi es vakuum alakul ki - tehat lehet hogy az ujakon ez tenyleg
vakuumba nyilik.
Bye
Dexter
 On Oct 30, 2014 10:28 AM, "Kormos Imre" <imre.kormos at gmail.com> wrote:

> Biztos igazatok van. Akkor valószínűleg a motorház-tető szigetelések nem
> záródnak rendesen.
> A Zsiguliban ugye rácsos volt az a lemez, szinte belefújt a menetszél,
> túlnyomást okozva.
> Most nincs rajta rács, ráadásul vagy 10 cm-t felcsúszik a szélvédőre, hogy
> eltakarja az ablaktörlő-lapátot, a menetszél meg vákuumot okoz ebben az
> árokban.
> A motortér felől meg továbbra is túlnyomás van, naná, hogy inkább onnan
> szív, akár a gumitömítésen keresztül is (ami egyébként sem teljesen fekszik
> fel a lecsukott motorháztetőre).
>
> Aztán lehet, hogy ez is hülyeség :)
>
> KI
>
>
>
> ...
> >
> > Én is úgy tudom, hogy a szélvédő és a motorháztető találkozásánál levő
> > vízelvezető árokból szokás szívni a levegőt
> >
> > 2014. október 30. 10:06 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >
> > > Na, akkor legközelebb jobban megfigyelem, merre kolbászol a levegő,
> > > lehet hogy hülyeséget írtam.
> > > De az, hogy elzárt meleg levegővelk is fűt valamennyit, az biztos.
> > > Akkor lehet, hogy a légterelő nem zár rendesen?
> > > KI
>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list