[elektro] Tervezett avultatás
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Thu Oct 30 09:58:46 CET 2014
Általában van páramentesítés funkció, az bekapcsolja a kompresszort és az
ablakra irányít mindent és max venti. Kb 2,5 másodperc alatt lefúj mindent.
Különben 4-5 fok alatt annyira nem gond a párásodás, akkor már inkább
száraz a levegő. Legrosszabb a 10 fok körüli hőmérséklet + az eső.
Általában miután le van fújva elegendő a sima klíma, minden tornádó jellegű
lefújás nélkül.
Szabolcs
2014. október 30. 9:48 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
> Mondjuk a kilátáshoz elég volt régebben csak a szélvédőre fújatni a
> levegőt, ahhoz nem kell klíma. Legalábbis a Kadettemben nem volt klíma, de
> a szélvédőre irányítva és maximális erősségre állítva a ventilátort, még a
> hideg levegő is lefújta a párát - persze nyilván nem olyan kellemes a hideg
> levegőt beáramoltatni, mint a klímát benyomni. Azt tudom, hogy a G Astra
> ebből a szempontból egy sz at rabb konstrukció, nagyobb macera benne a pára,
> na meg szeret a külső-belső keringetés átváltó eltörni, aztán ha épp belsőn
> marad, akkor csinálhatsz akármit, csak szaporodik a pára bent. De ez
> nyilván nem bizonyíték, hiszen lehetett olyat csinálni, amiben ez nem volt
> gond.
>
> Újabb autókban nem tudom, de az én 15 éves Lagunamban 5 fok környéke alatt
> be sem kapcsol a klímakompresszor, és nem tudom, mások hogy vannak vele, de
> nekem a párásodás inkább télen szokott gondot okozni :-)
>
> 2014. október 30. 9:36 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
> > A Mondeo pl. pont az ablak tövében szívja be.
> >
> > De mindegy, nem ezért kell. Azért kell, hogy kiláss, meg azért, hogy
> > ne bambulj el a 35 fokban.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2014-10-30 9:22 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
> > > Szerintem ezt is úgy erőltetik rá az emberre, hogy rossz a szellőztetés
> > konstrukciója.
> > > Nézd csak meg: elzársz minden fűtést és mégis 10 fokkal melegebb levegő
> > jön a nyílásokon, mint a kinti levegő.
> > > A zsiguli a friss levegőt közvetlenül az ablak elől szívta be, ma meg a
> > kocsi elején valahol, és végig megy a cső a forró motortéren.
> > > Így persze, hogy kell a légkondi.
> > > KI
> > >
> > >
> > > ..
> > >> A légkondi viszont maximális mértékben biztonsági elem. Párásodás
> ellen
> > is
> > >> jó, még télen is, nyáron meg a 35 fokban elbambuló embert frissíti fel
> > >> annyira, hogy ésszel tudjon vezetni. A kényelem csak másodlagos
> > szempont,
> > >> főleg az utasoknak.
> > > ..
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list