[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Oct 30 09:52:46 CET 2014
Próbáld meg ezt -5 fokban, jeges hideg motornál. Vagy te szoktál várni
5 percet, míg észlelhetően felmelegszik a motor, hogy ennek a
műveletnek valami érdemi hatása is legyen?
Nem mellesleg klímával ez 5 másodperc.
Egyébként bekapcsol a kompresszor, ha direkt a páramentesítés gombját
nyomod meg.
Best regards,
Andy
2014-10-30 9:48 GMT+01:00 potyo <potyo.ada at gmail.com>:
> Mondjuk a kilátáshoz elég volt régebben csak a szélvédőre fújatni a
> levegőt, ahhoz nem kell klíma. Legalábbis a Kadettemben nem volt klíma, de
> a szélvédőre irányítva és maximális erősségre állítva a ventilátort, még a
> hideg levegő is lefújta a párát - persze nyilván nem olyan kellemes a hideg
> levegőt beáramoltatni, mint a klímát benyomni. Azt tudom, hogy a G Astra
> ebből a szempontból egy sz at rabb konstrukció, nagyobb macera benne a pára,
> na meg szeret a külső-belső keringetés átváltó eltörni, aztán ha épp belsőn
> marad, akkor csinálhatsz akármit, csak szaporodik a pára bent. De ez
> nyilván nem bizonyíték, hiszen lehetett olyat csinálni, amiben ez nem volt
> gond.
>
> Újabb autókban nem tudom, de az én 15 éves Lagunamban 5 fok környéke alatt
> be sem kapcsol a klímakompresszor, és nem tudom, mások hogy vannak vele, de
> nekem a párásodás inkább télen szokott gondot okozni :-)
>
> 2014. október 30. 9:36 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> A Mondeo pl. pont az ablak tövében szívja be.
>>
>> De mindegy, nem ezért kell. Azért kell, hogy kiláss, meg azért, hogy
>> ne bambulj el a 35 fokban.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-10-30 9:22 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>> > Szerintem ezt is úgy erőltetik rá az emberre, hogy rossz a szellőztetés
>> konstrukciója.
>> > Nézd csak meg: elzársz minden fűtést és mégis 10 fokkal melegebb levegő
>> jön a nyílásokon, mint a kinti levegő.
>> > A zsiguli a friss levegőt közvetlenül az ablak elől szívta be, ma meg a
>> kocsi elején valahol, és végig megy a cső a forró motortéren.
>> > Így persze, hogy kell a légkondi.
>> > KI
>> >
>> >
>> > ..
>> >> A légkondi viszont maximális mértékben biztonsági elem. Párásodás ellen
>> is
>> >> jó, még télen is, nyáron meg a 35 fokban elbambuló embert frissíti fel
>> >> annyira, hogy ésszel tudjon vezetni. A kényelem csak másodlagos
>> szempont,
>> >> főleg az utasoknak.
>> > ..
>> >
>> > -----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list