[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 13:55:07 CET 2014


Nagyon sok hosszueletu nem nicasilos blokk van. A trabanthoz vagy a
nysa-hoz hasonlitani miert jobb  mint egy rendes toyotahoz, suzukihoz vagy
epp valami tartos gm termekhez?
Az hogy simabb, nem feltetlenul elony. Sok gyarto a honolast az olajfilm
megtartasanak eszkozekent tartja fenn. Egy jo motoron a honolas az
elettartam vegeig megmarad.

Bye
Dexter
On Oct 29, 2014 1:47 PM, "Kormos Imre" <imre.kormos at gmail.com> wrote:

> > Alapvetoen nem igazan.
> > A nicasil folosleges. Teljesen.
> > Feltalaltak a vas blokkot aztan a huvelyt, siman kibir egymillio km-t.
> Azt
>
> Én úgy emlékszem, a zsiguli vas hüvelyeit 50eKm-enként fel kellett fúrni.
>
> Egyébként ez az izé javítható, mint egy hüvelycsere:
> <
> http://www.omegamotor.hu/gepmuhely/19-nicasil-lfc-henger-bevonat-felujitas.html
> >
>
> Gondolom keményebb és simább felületű a sima vasnál, kisebb súrlódás, a
> vas hüvelynél jobb hővezetés, esetleg az eltérő hőtágulás is számíthat, nem
> tudom, nem értek hozzá...
>
> KI
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list