[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 12:42:10 CET 2014


Azzal jarok suliba. Nem felejtettem el.
De a kettostomegu lendkerek erre alkalmatlan.
Erre a kiegyenlito tengelyek valok. Mi az amit a kettos tomegu lendkerek
csinal es hogyan , mikor csillapit , mit , mivel? Tehat mikor mukodik es mi
melegszik?

Bye
Dexter
On Oct 29, 2014 12:38 PM, L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> wrote:

> A 2-3 hengeresnél benzineseknél és 2-3-4 hengeres dieseleknél nem árt.
> Kis fordulaton iszonyatosan rázkódnának nélküle.
> Nem emléxel már a kispolyákra ?  :)))
>
> --------------------
> L. Pásztor
> --------------------
>
>
> 2014.10.29. 12:29 keltezéssel, charles hoss írta:
> > Egyebkent fura ez a lendkerek dolog, mert nem latom hogy erdemi elonyt
> > hozna barhol.
> > Mi az a funkcio amikor elonyos?
> > Kinyomott kuplungnal? Osszezarva mukodik? Mi csillapit ? Vagy csak
> rugozik?
> > Amit olvastam rola az mintha nem lenne osszhangban azzal amit allitani
> > szoktak rola es vegkepp nincs szoros kapcsolatban a fizikaval.
> > Ugyanez a generator szabadonfutokra is igaz :)
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On Oct 29, 2014 11:28 AM, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
> >
> >> Ráadásul a kettős tömegű lendkerék eleve nem is lenne szükséges. A
> >> kuplungszerkezetbe épített csillapítás elég régen ismert dolog. Csak
> >> úgy 300 helyett 100-ból kijönne a csere, mert a tömör lendkereket nem
> >> kellene bántani ugyebár.
> >>
> >> Fordnak dolgoztam sok évig, úgyhogy van kis rálátásom a dolgokra
> >> "belülről" is. A kereskedéseket sosem az eladott autók tartják el,
> >> hanem mindig a szerviz. Elsősorban az új autók garanciális
> >> szervizelése, amit a gyártó fizet ki a szerviznek. Sajnos odahaza nem
> >> nagyon gyakori, hogy a jótállás lejárta után is rendszeresen gyári
> >> szervizbe hordják az autót.
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> 2014-10-29 11:17 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> >>> Nem kell ehhez sok ... már az is elég lenne, ha bizonyítható lenne az
> >>> alultervezettség ...
> >>> Ha egy hengerfalról 200e km alatt lekopik az edzet réteg, és az
> >>> (SOROZATBAN !!!) nem bír ki 500 ezret, akkor az alultervezés !
> >>> Pl. Ford Mondeo V6  kuplung + kettős lendtömeg törvényszerűen 200-220
> >>> ezer között recccs. Csere közel 300 rugó munkadíjjal ... na vazze !
> >>> Nem hitem igazán a tervezet avultatásban ... de 2 éve februárban pár
> >>> centis hóban (de jól jött nekem akkor a hó !) betuszkoltam valahogy
> 3-ba
> >>> és azzal végigautóztam a várost.
> >>> A nagykőrösi úton betettem 6-ba és sebváltás nélkül hazamentem
> Szegedre.
> >>>
> >>> Itt a precedens elv is valszeg működne ... ha 1-2 cégre rábizonyítanák
> >>> ezt, és kib...nak rájuk pár dollár-millát büntiként, vagy 10-20-30 %
> >>> büntetővámot termékeikre akkor azért többen észbekapnának. Ha nem is
> >>> lenne megváltva a világ, azért kicsivel jobb lenne.
> >>>
> >>> --------------------
> >>> L. Pásztor
> >>> --------------------
> >>>
> >>>
> >>> 2014.10.29. 9:33 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
> >>>> Persze. Most hirtelen majd mindenki el kezd gyartani minoseget es a
> >> szart
> >>>> abbahagyjak. Kiralylany, ebredj fel!
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list