[elektro] Tervezett avultatás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 12:31:56 CET 2014
A tervezett avultatas miert nem jo?
Amikor joforman minden galaxy 160k-nal eldobja a minimum negyedmillios
kuplungszettjet, akkor nehezemre esik nem hozzaadni a ft/km aranyhoz.
Mindezt ugy hogy kozben nevetsegesen jok lettek a kuplungtarcsak - a
rendszervaltas elotti tarcsa anyaga koszonoviszonyban sincs a mostaniakkal
- szinte csak szandekosan teheto tonkre a tarcsa.
Bye
Dexter
On Oct 29, 2014 12:27 PM, L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> wrote:
> Abszolút igazad van !
> Pláne egy V6-hoz nem kellene kettős lendtömeg ...
> Nem is tom, ezt minek nevezzem, felesleges vásároltatás?
>
> ----------------
> L. Pásztor
> ----------------
>
>
>
> 2014.10.29. 11:27 keltezéssel, Xorn írta:
> > Ráadásul a kettős tömegű lendkerék eleve nem is lenne szükséges. A
> > kuplungszerkezetbe épített csillapítás elég régen ismert dolog. Csak
> > úgy 300 helyett 100-ból kijönne a csere, mert a tömör lendkereket nem
> > kellene bántani ugyebár.
> >
> > Fordnak dolgoztam sok évig, úgyhogy van kis rálátásom a dolgokra
> > "belülről" is. A kereskedéseket sosem az eladott autók tartják el,
> > hanem mindig a szerviz. Elsősorban az új autók garanciális
> > szervizelése, amit a gyártó fizet ki a szerviznek. Sajnos odahaza nem
> > nagyon gyakori, hogy a jótállás lejárta után is rendszeresen gyári
> > szervizbe hordják az autót.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2014-10-29 11:17 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> >> Nem kell ehhez sok ... már az is elég lenne, ha bizonyítható lenne az
> >> alultervezettség ...
> >> Ha egy hengerfalról 200e km alatt lekopik az edzet réteg, és az
> >> (SOROZATBAN !!!) nem bír ki 500 ezret, akkor az alultervezés !
> >> Pl. Ford Mondeo V6 kuplung + kettős lendtömeg törvényszerűen 200-220
> >> ezer között recccs. Csere közel 300 rugó munkadíjjal ... na vazze !
> >> Nem hitem igazán a tervezet avultatásban ... de 2 éve februárban pár
> >> centis hóban (de jól jött nekem akkor a hó !) betuszkoltam valahogy 3-ba
> >> és azzal végigautóztam a várost.
> >> A nagykőrösi úton betettem 6-ba és sebváltás nélkül hazamentem Szegedre.
> >>
> >> Itt a precedens elv is valszeg működne ... ha 1-2 cégre rábizonyítanák
> >> ezt, és kib...nak rájuk pár dollár-millát büntiként, vagy 10-20-30 %
> >> büntetővámot termékeikre akkor azért többen észbekapnának. Ha nem is
> >> lenne megváltva a világ, azért kicsivel jobb lenne.
> >>
> >> --------------------
> >> L. Pásztor
> >> --------------------
> >>
> >>
> >> 2014.10.29. 9:33 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
> >>> Persze. Most hirtelen majd mindenki el kezd gyartani minoseget es a
> szart
> >>> abbahagyjak. Kiralylany, ebredj fel!
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list