[elektro] VÁM
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon May 19 14:27:17 CEST 2014
Jah .mint az osi magyar erste bank ahol az osszes reklamaciot a reklamoknak
megfeleloen kezelnek le : nalunk on az elso (reklamalo) nyilvan onnel van a
problema, tok normalis hogy egy napig nem megy semmilyen utalas, csak
kemeny balhe utan derul ki hogy papiron is lehet utalni.
Bye
Dexter
2014.05.19. 13:42, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
> ... a miénknél jobban rothadó kultúrákban
> mindez nem okoz gondot, bizonygatni sem kell!
>
> Mert...
> - a vevő alapban becsületes, nem él vissza a rendszerrel
> - ezért a bótos, hisz neki és cserél + ad némi bónuszt kártérítésképpen
>
> Ezért, ha vetetd afáradságot és reklamáltál annak oka volt ~100%.
> De, ha mégsem, akkor sincs értelme baszakodni, mert van még
> 5118 másik lehetősége a vevőnek máshol/másra elkölteni a pénzét!
>
> Ezért bótos/gyártó szó nélkül helytáll....
>
> Ha, netán mégse tenné akkor pedig,
> - nagy hatású civil fórumok, egyesületek és
> - pénzéhes ügyvédek+laborok állnak készen...
>
> Az csak itt a balkánon divat, hogy a vevőnek nincs igaza alapban.
> Itt a bótosok kibaszottul el vannak tévedve... nem tudják kitől jön a
> pénz :-(
>
> Vicces, amikor az eladó próbál feltételeket szabni ... egy verseny piacon.
> A tönkremenés nyílegyenes útja!
>
> ----
>
> Más kérdés, hogy a balkáni népek oda áramlása
> a rothadás világában is kezdi kiverni a biztosítékot néhol.
> De, remélhetőleg pofán basszák a jöttmenteket idővel...
>
> KJ
>
>
> 2014.05.19. 13:30 keltezéssel, Xorn írta:
> > Az már nekem mindegy - ha a másik is romlott, akkor a sajátomat sem én
> > rontottam el. A többit focizzák le ők egymás között, én kérem vissza a
> > pénzem.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2014-05-19 13:15 GMT+02:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> Nehezen/alig. Ezert van hogy a szavatossag elelmiszer eseteben alig
> >> letezik. Ha mondjuk kiderul hogy x turo rossz, akkor visszamesz,
> leveszed a
> >> polcrol a masikat azonos szeriabol es az is romlott, akkor sem
> bizonyitod
> >> hogy nem a tescos hutolanc a rossz hanem a gyar rontotta el.
> >>
> >> Bye
> >> Dexter
> >> 2014.05.19. 13:02, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
> >>
> >>> Oké, és ez hogyan bizonyítható?
> >>>
> >>> Gábor
> >>>
> >>> 2014.05.19. 12:51 keltezéssel, Kovács József írta:
> >>>> 2014.05.19. 12:23 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>>> Ugye a kötelezettnek kellene bizonyítania a helytelen tárolást.
> >>>> NEM! az a garancia(jótállás) esete...
> >>>>
> >>>> Szavatosságnál a vevő bizonyít!
> >>>>
> >>>> Azaz...
> >>>> "Vazze! 0-10 fokon volt végig a bolti hűtőpulttól idáig és mégis
> romlott,
> >>>> nyilván gyártási hiba az oka, már akkor hibás volt, amikor megvettem."
> >>>>
> >>>> Ezt a vevő bizonyítja, hisz ő állítja.
> >>>>
> >>>> KJ
> >>>>
> >>>>
> >>>>> Ed
> >>>>>
> >>>>> Sent from a tamagotchi
> >>>>>
> >>>>> On May 19, 2014 12:13:53 PM CEST, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
> >>>>>> Ha jól értem, a túróban már gyárilag benne volt a hiba, ami miatt
> >>>>>> megromlott, ezért mindenképp szavatossági ügy. Kérdés, hogy tudom-e
> >>>>>> bizonyítani a hűtés tényét.
> >>>>>> Fel kéne találni egy olyan hőcimkét, ami a 10 fok felett
> elszíneződik
> >>>>>> és
> >>>>>> úgy is marad. Csak gondolom olyan kevés az ilyen reklamáció, hogy
> nem
> >>>>>> érné meg belerakni a termékekbe.
> >>>>>>
> >>>>>> A csomagolásra az van írva, hogy fogyasztható a csomagoláson
> >>>>>> feltüntetett dátumig, illetve hogy tárolási hőmérséklet 0-10 fokig.
> De
> >>>>>> az nincs ráírva, hogy a tárolás feltétele lenne a szavatosságnak.
> >>>>>>
> >>>>>> Gábor
> >>>>>>
> >>>>>> 2014.05.19. 11:53 keltezéssel, Kovács József írta:
> >>>>>>> 2014.05.19. 11:48 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
> >>>>>>>> Ember!
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Konkret peldarol van szo, maradjunk mar ennel.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Acs Gabi kerdezte ha vasarol vhol akkor hazamegy es kiderul zhogy
> >>>>>> szar,
> >>>>>>>> kovetelhet-e benzinpenzt.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Erre mondtam en hogy nem....
> >>>>>>> De! igen.... ha akar.
> >>>>>>> És ha a bótos azt mondta neki, hogy: vigye vissza
> >>>>>>> Mert, a hibás teljesítés neki kárt okozott.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Tehát,
> >>>>>>> - bejelenti a szavatossági igényt
> >>>>>>> - bótos nyilatkozik, hogy
> >>>>>>> --- grátis házhoz visz egy mási túrót
> >>>>>>> --- kifizeti a visszaszállítás költségét
> >>>>>>>
> >>>>>>> Ha, egyéb járulékos kár is lett ...akkor azt is fizeti.
> >>>>>>> pl. a patika számlát a hasmenés maitt és táppénz különbözetet is!
> >>>>>>>
> >>>>>>> ---------
> >>>>>>>
> >>>>>>> Elolvastad a jogi dumát?!
> >>>>>>> Még nem ...úgy tűnik...
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> KJ
> >>>>>>>
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>>> -----
> >>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
> >>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> >>>>> Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3950/7517 - Kiadás dátuma:
> >>> 2014.05.18.
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----
> > A(z) üzenetben nem található vírus.
> > Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> > Verzió: 2014.0.4570 / Vírus adatbázis: 3950/7517 - Kiadás dátuma:
> 2014.05.18.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list