[elektro] AliExpress
G L
lgreczi at gmail.com
Wed Jul 16 10:17:36 CEST 2014
Hali,
Nem vagyok rendszeres ali-vásárló, de ez nagyon hasznos leírás,
köszönet érte.
Egy dolog ami nem világos még nekem és eddig nem volt teljesen
egyértelmű az ali oldal alapján sem: a hibás teljesítés (más termék
küldése) esetén történő refund kérésnél kötelező-e a visszaküldés
(logikus hogy igen) és az kinek a költsége.
Ha az enyém, akkor lehet, hogy több lenne mint az áru értéke :(
De mindenképpen buktam rajta, hiába a full refund.
Most épp ebbe a cipőbe léptünk bele :(
Egy dolgot még hozzátennék a fizetéshez. Az ali még mindig nem
fogadja el a business kártyákat fizetésre (business visa-t biztos
nem), pontosabban egész kis összegre (10-20 USD) már többször
sikerült, de nagyobbra nem. Marad az utalás, ami plusz költség, és
kb 3-5 nap mire odaér :(
A tracking oldalon látható és már felvett/úton levő TN sem
garancia, legutóbb 4 hét utáni rákérdezésre kiderült, hogy
mégsincs úton, mert visszadobták (Li akku), de ez a tracking
oldalon nem látszott.
Mindkettőt újraküldték, az egyik nagyon gyorsan ideért valami
holland csatornán (...NL végű TN), a másik még mindig úton van (SG
csatorna)
"Ingyen dhl, ingyen ems = scam"
Nem 100% biztos, nekünk jött már csomag ingyen dhl-el (már ami magát a
szállítást illeti, a vám egy más dolog)
GL
> Van egy ilyen kisokos gyűjteményem Ali ügyben.... tessék.
> Itt a vásárló védelem 100%-os, ha nem ügyetlenkedi el a vevő a dolgot.
> KJ
More information about the Elektro
mailing list