[elektro] ACER laptop [OFF]

Szolnoki Tibor szolnoki at freemail.hu
Wed Jan 22 18:46:33 CET 2014


Bár nem elektro téma, de lehet hogy pont a precízebb technika, a 
finomabb illesztések, precízebb ,megmunkálás miatt van abban igazad, 
hogy érdemes rövidebb olaj periódusokat betartani.


2014.01.22. 18:28 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:
> 2014.01.22. 18:19 keltezéssel, Szolnoki Tibor írta:
>> A gyár magyarázata:
>> Nem tervezett avultatás.ez, hanem az öregedésből származó veszélyeket
>> megelőzik egy durva élettartam korlátozással, és így védik a felhasználó
>> biztonságát...
>> Érte?! :):):)
> Ja mint mikor az 5-ös BMW-n 150 000 km-nél szívósorcsere van egy vagyonért.
> És a legjobb az egészben, hogy még bele sincs írva sehová a kötelező
> szervizbe még említés szintjén sem, hogy cseréld b...meg X km körül
> mielőtt gáz lesz és hazavágod a motort...
>
> Utána jön a magyar sufnituning, mikor ledugózzák és úgy is jó... persze
> ha nem vágta tropára a motort előtte.
>
> Meg ne tessék cserélni az olajat sem csak majd 30 000 után, majd szól a
> kocsi mielőtt épen szétesne. Különben sosem kell újat venni és nem lesz
> haszon, ha 15 évig bírja a kocsi.
>
> Kész szégyen, hogy egyre jobb anyagminőség és gyártástechnológia mellett
> direkt b...szatják szét a hülyébb felhasználókkal az amúgy jó műszaki
> termékeket.
>
> Én akkor is azt mondom, bármilyen márkájú kocsi, hogy
> Benzinesnél max 10 000 km és csere az olaj
> Dieselnél meg max 7000 km és csere.
>
> Kíváncsi lennék 2 ugyanolyan kocsira 30 és 10 ezre olajcsere
> periódusokkal, melyik mennyit menne el...
>



More information about the Elektro mailing list