[elektro] Digikey csomag

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Jan 16 13:35:04 CET 2014


Eléjük kell tárni a problémát, és oldják meg egymás között, te meg
kéred a csomagod kiszállítását az eredeti feltételeknek megfelelően...

Best regards,
Andy

2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
> A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez háromszor
> történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
> kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam őket,
> hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
> ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal visszament
> a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték vissza,
> mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
> Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
> szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
> vissza egy előre kifizetett csomagot.
>
>
>
> 2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
>> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>>> Üdv!
>>>
>>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
>>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
>>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS vitte
>>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt megírtam, nem
>>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az oda-vissza
>>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
>>> Mit lehet tenni?
>>>
>>> A segítséget előre is köszönöm.
>>>
>>> Jani
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list