[elektro] Digikey csomag

János Zakó janoszako at gmail.com
Thu Jan 16 13:26:16 CET 2014


A UPS szerint nem küldtem el a vámkezelési megbízást. Ez háromszor
történt meg emailben. A visszaigazoló mail szerint mindhárom
kézbesítésre került. Az utolsó után még telefonon is felhívtam őket,
hogy odaért-e. A vámügyintézőt sosem sikerült elérni, a központi
ügyfélszolgálaton nem tudták megmondani. Ezután két nappal visszament
a csomag. Ekkor még a vámügyintéző azt mondta, hogy ők küldték vissza,
mert 20 napig volt a raktárukban. Most már arról van szó, hogy a
Digikely kérte a visszaszállítást. UPS is egy idióta cég, de
szerintem az a kulcskérdés, hogy a Digikey mi alapján szállíttat
vissza egy előre kifizetett csomagot.



2014/1/16 Xorn <toth.endre at gmail.com>:
> Te hol és mit hibáztál a dologban? Nem vetted át időben?
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014/1/16 János Zakó <janoszako at gmail.com>:
>> Üdv!
>>
>> Nem tudom, hogy járt-e már valaki így, de lenne egy problémám.
>> Digikey visszaszállítatta az előre kifizetett csomagot az én
>> költségemre a Magyarországi UPS raktárból. Digikey szerint UPS vitte
>> vissza magától, UPS szerint a Digikey kérte. Amióta ezt megírtam, nem
>> válaszolnak. Az alkatrész árát akarják visszautalni, az oda-vissza
>> szállítást nem. Ez kb. 1200USD.
>> Mit lehet tenni?
>>
>> A segítséget előre is köszönöm.
>>
>> Jani
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list