[elektro] Motor CDI gyújtás "megerősítése"
Imre Kormos
imre.kormos at gmail.com
Fri Aug 15 06:50:41 CEST 2014
Ha túl sok a kondi, esetleg nem tud magas feszültségre töltődni..
Ki
On 14 Aug 2014 15:08, "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com> wrote:
> Péter Bozzay <peterb.list at gmail.com> írta, 2014. 08. 14.:
> >> a CDI tényleg ennyire sz at r?
> >
> > Végül is nem feltétlenül, nálam közrejátszhat esetleg az is, hogy
> > közel 20 éves a motor, azalatt meggyengülhetett a mágnes.
> > Vagy a másik, hogy talán kitelik az olaszoktól, hogy eleve
> > tuningolásra is szánták ezt a blokkot. Több helyen olvastam, hogy
> > 13000-ig különösebb gond nélkül, de akár 17000-ig is pörgették már. Ha
> > eleve pörgősebbre van hangolva, akkor lehet, hogy a gyújtáselektronika
> > is direkt olyan, hogy alacsony fordulaton (kisebb fesz-en) még
> > úgy-ahogy működjön, de azért a magas fordulathoz tartozó jóval
> > magasabb feszen se szálljon el. Én viszont nem versenyezni szeretnék,
> > hanem normálisan közlekedni...
>
> http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=144140
>
> ha most egy ilyesféle cuccal szopiznék, az 1uF 400V kondit nézném meg
> azzal,
> hogy lágy csuklóval, mindenféle műszer nélkül párhuzamosan
> ráforrasztanék mégegy
> 1-2uF-t
>
>
>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list