[elektro] Motor CDI gyújtás "megerősítése"

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Thu Aug 14 15:08:40 CEST 2014


Péter Bozzay <peterb.list at gmail.com> írta, 2014. 08. 14.:
>> a CDI tényleg ennyire sz at r?
>
> Végül is nem feltétlenül, nálam közrejátszhat esetleg az is, hogy
> közel 20 éves a motor, azalatt meggyengülhetett a mágnes.
> Vagy a másik, hogy talán kitelik az olaszoktól, hogy eleve
> tuningolásra is szánták ezt a blokkot. Több helyen olvastam, hogy
> 13000-ig különösebb gond nélkül, de akár 17000-ig is pörgették már. Ha
> eleve pörgősebbre van hangolva, akkor lehet, hogy a gyújtáselektronika
> is direkt olyan, hogy alacsony fordulaton (kisebb fesz-en) még
> úgy-ahogy működjön, de azért a magas fordulathoz tartozó jóval
> magasabb feszen se szálljon el. Én viszont nem versenyezni szeretnék,
> hanem normálisan közlekedni...

http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=144140

ha most egy ilyesféle cuccal szopiznék, az 1uF 400V kondit nézném meg azzal,
hogy lágy csuklóval, mindenféle műszer nélkül párhuzamosan
ráforrasztanék mégegy
1-2uF-t



> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list