[elektro] Motor CDI gyújtás "megerősítése"
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 14 23:13:12 CEST 2014
Ha be lehet rugni, hidegen indul, akkor a gyujtaselektronikaval
valoszinuleg nincs baj. (95%)
Gyertyakabel, pipa, kompresszio, fotengelyszimering, serult tuszelep,
kopott karbi, serult szivotorok gumi , gyertya...
Bye
Dexter
On Aug 14, 2014 3:41 PM, "Horváth Péter" <justicefriend at freemail.hu> wrote:
> 2014.08.14. 12:45 keltezéssel, Péter Bozzay írta:
> > Sziasztok,
> >
> > Vettem nemrég egy kismotort, ami alapjáraton hajlamos leállni,
> > lámpánál már többször hozott kellemetlen helyzetbe. Felmerült bennem,
> > hogy talán nem (csak) a karburátorral lehet gond, mert alapjáraton
> > eléggé hunyorog a lámpa, így könnyen lehet hogy a gyújtás is
> > gyengélkedik ilyenkor. Nincs akku, lendkerekes CDI van benne:
> >
> http://www.arf33.com/download/manuali_malaguti/Schema_Elettrico_Fifty_Top_1994.pdf
> > Google egyelőre annyit segített, hogy ez a fajta CDI hajlamos
> > gyengélkedni alacsony fordulaton és vagy más rendszerű gyújtás, vagy
> > valami "backboost converter" segíthet a dolgon.
> > Csinált már valaki ilyesmi átalakítást? Amúgy kb. 6000-ig nem túl
> > erős, talán ez is összefügghet a CDI-vel, fölötte viszont nagyon húz
> > 50-es létére, így gondolom magával az elektronikával nagy gond nincs.
> >
> >
> A gyertyahézagot is meg kellene nézni!
> Az ilyen gyújtásnál nem kéne hogy több legyen 0,4 mm-nél, még ha a
> boltban veszek egy új gyertyát, annak
> kb 0,6 -ra van állítva.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list