[elektro] Motor CDI gyújtás "megerősítése"

Péter Bozzay peterb.list at gmail.com
Thu Aug 14 13:37:28 CEST 2014


Igen, ez a legegyszerűbb, és ha nincs más, akkor ez lesz végül. De már
most se alacsony, és szerintem valahol 2500-3000 között kellene lennie
ahhoz, hogy üzembiztos legyen. Viszonyításképpen 6000 körül van 45
km/h-nál és 10000 fölé is lehet pörgetni.


potyo <potyo.ada at gmail.com> írta (2014. augusztus 14. 12:53):
> Kis emelés az alapjárati fordulaton nem lenne elég?
>
>
> 2014. augusztus 14. 12:45 Péter Bozzay írta, <peterb.list at gmail.com>:
>
>> Sziasztok,
>>
>> Vettem nemrég egy kismotort, ami alapjáraton hajlamos leállni,
>> lámpánál már többször hozott kellemetlen helyzetbe. Felmerült bennem,
>> hogy talán nem (csak) a karburátorral lehet gond, mert alapjáraton
>> eléggé hunyorog a lámpa, így könnyen lehet hogy a gyújtás is
>> gyengélkedik ilyenkor. Nincs akku, lendkerekes CDI van benne:
>>
>> http://www.arf33.com/download/manuali_malaguti/Schema_Elettrico_Fifty_Top_1994.pdf
>> Google egyelőre annyit segített, hogy ez a fajta CDI hajlamos
>> gyengélkedni alacsony fordulaton és vagy más rendszerű gyújtás, vagy
>> valami "backboost converter" segíthet a dolgon.
>> Csinált már valaki ilyesmi átalakítást? Amúgy kb. 6000-ig nem túl
>> erős, talán ez is összefügghet a CDI-vel, fölötte viszont nagyon húz
>> 50-es létére, így gondolom magával az elektronikával nagy gond nincs.
>>
>> Üdv,
>> Péter
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list