[elektro] Landirenzo Omegas LPG
"János, Zakó"
janoszako at gmail.com
Fri Sep 6 08:31:56 CEST 2013
Az első oxigénérzékelő be van kötve a gáz ECU-ba. Álló motornál is 0.3V
van a lambdaszondán, ami a gáz ECU-ból jön. Nem tudom, hogy ez mennyire
normális, de benzin üzemben átveri az eredeti ECU-t.
Reggel, hideg motornál baromi nehezen indul meg ingadozik az alapjárat,
rángat. Lekötöttem a lambdaszondáról a gáz ECU bemenetét, most jónak
tűnik. Ha számítógéppel nézem, a gáz vezérlőjét, lekötött
lambdaszondánál 0.45V-nak nézi a bejövő jelet.
Lehet hogy megadta magát a szonda?
A másik, nem annyira lényeges kérdés: Miért szürke az az opció, hogy
meleg motornál gázzal induljon?
Előre is köszönöm a segítséget.
2013.09.06. 8:24 keltezéssel, potyo írta:
> Mi a kérdés?
>
>
> 2013. szeptember 6. 8:14 "János, Zakó" írta, <janoszako at gmail.com>:
>
>> Üdv!
>>
>> Van itt valaki esetleg, aki ért ezekhez a rendszerekhez?
>> Lenne gondom/kérdésem.
>>
>> Jani
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list