[elektro] Vízbontó
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 4 11:08:35 CEST 2013
DoD funkcio. Gyartjak es megy is . Ha eleg harom henger , akkor
lekapcsolhato a negyedik vagy nyolcbol negy is - igy a maradek jobban
feltoltve megy amivel no a suritesi vegnyomas , hofok , javul a hatekonysag.
Pedig totalcar-energia szempontbol tudjuk hogy igy a hatekonysag nem
valtozhat:)
Bye
Dexter
2013.09.03. 9:21, L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> ezt írta:
> Ennél autó gyalázóbb 5letet fogyasztás csökkentésre ... még nem
> hallottam. :))
>
> ----------------------
> L. Pásztor
> ----------------------
>
>
> 2013.09.03. 9:14 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> > Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
> > harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)
> >
> > Vajk
> >
> >
> > 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> >
> >> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
> >> benzin a
> >> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
> >> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
> >>
> >> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
> >> Az pedig nem tunik soknak...
> >>
> >>
> >> A.
> >>
> >> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
> >>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
> >>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo
> minden
> >>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
> >> 0.1liter
> >>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
> >> uzemanyag
> >>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
> >> behozza.
> >>> Vajk
> >>>
> >>>
> >>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> >>>
> >>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel
> >> mint
> >>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
> >>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
> >>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
> >>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
> >>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
> >> valtozashoz
> >>>> alkalmazkodni.
> >>>>
> >>>> Bye
> >>>> Dexter
> >>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
> >>>>
> >>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
> >>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
> >>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és
> megnézi,
> >>>> hogy
> >>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye
> végtére
> >>>> is
> >>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
> >>>>>
> >>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a
> kutakon
> >>>>> majd
> >>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
> >> véletlenül
> >>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra,
> mert
> >>>> hát
> >>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka
> >> akkor
> >>>>> ott más nem baszhat.
> >>>>>
> >>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
> >>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem,
> >> hogy a
> >>>>> plusz robbanógáztól jobban megy a motor,
> >>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
> >>>>> állítani
> >>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
> >>>> ampereket
> >>>>> zabál fel a cucc.
> >>>>>
> >>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi
> energia
> >>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
> >> belsejét,
> >>>>> meg a kipuf rendszert ?
> >>>>>
> >>>>> zsolt
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list