[elektro] Vízbontó

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Sep 3 10:05:55 CEST 2013


Azert 1 liter jelentos, 13.x literes atlagom lement 12.x-re.

Orszaguton 90 kornyeken elotte nem ment 10 ala, utana lazan. 

(Varos mas tema, ott egy olasz V6-on semmi sem segit.  ;)

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.09.03., at 9:14, Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

> Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
> harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)
> 
> Vajk
> 
> 
> 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> 
>> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
>> benzin a
>> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
>> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>> 
>> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
>> Az pedig nem tunik soknak...
>> 
>> 
>> A.
>> 
>> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
>>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
>>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
>>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
>> 0.1liter
>>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
>> uzemanyag
>>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
>> behozza.
>>> 
>>> Vajk
>>> 
>>> 
>>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>> 
>>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel
>> mint
>>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
>>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
>>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
>>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
>>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
>> valtozashoz
>>>> alkalmazkodni.
>>>> 
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>>>> 
>>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
>>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>>>>> 
>>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
>>>> hogy
>>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
>>>> is
>>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>>>>> 
>>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
>>>>> majd
>>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
>> véletlenül
>>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
>>>> hát
>>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka
>> akkor
>>>>> ott más nem baszhat.
>>>>> 
>>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
>>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem,
>> hogy a
>>>>> plusz robbanógáztól jobban megy  a motor,
>>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
>>>>> állítani
>>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
>>>> ampereket
>>>>> zabál fel a cucc.
>>>>> 
>>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
>>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
>> belsejét,
>>>>> meg a kipuf rendszert ?
>>>>> 
>>>>> zsolt
>>>>> 
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list