[elektro] Vízbontó

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 4 11:03:53 CEST 2013


A direktbefecskendezosok igen , ez a lenyeguk. De pl a mai autopark
gerincet kitevo harom-negyhengeres csodak egy komoly hanyada azzal valt
megbizhatova hogy benyaval huti magat.

Bye
Dexter
2013.09.03. 9:58, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:

> Jellemzoen szegeny keverekkel jarnak a mai autok tudtommal...
>
> Japanok mar nagyon regota, de a direkt befecskendezessel ugy tudom
> mindenki.
>
> Hirtelen:
> http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lean_burn
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.09.03., at 8:06, Király, Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
>
> > Üdv!
> >
> >> ezt mondtam mar evekkel ezelott :)
> >> tok logikus hogy a kipufogo hojet igy visszataplaljuk a rendszerbe .
> >> amugy a 100 es a 95-os benya kozott a hagyomanyos uzemanyag kemia eseten
> >> a
> >> langfront terjedesi sebessege is kulonbozik - minnel jobban birja a
> >> kompressziot , annal lassabban egett - legalabbis a regi benyak eseteben
> >
> > Csak azt felejtitek el, hogy ma már katalizátor
> > nélkül nincs autó, azt meg a sötétződek elintézték,
> > hogy _mindig_ sztöchiometrikus legyen a keverék,
> > pedig a légfölösleg növelésével lehetne a fogyasz-
> > tást csökkenteni.
> > Vagyis ha buherálsz, a katalizátort ki kell lőni,
> > úgy működhet.
> >
> >
> > Gyula
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list