[elektro] Vízbontó
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Tue Sep 3 10:50:25 CEST 2013
Nálam annó focus, és V6 mondeo is plusz levegőt kapott. Ez tuti, ott
voltam, láttam, mondták. Kicsit érzett is rajtuk, plusz rögtön nem lett
annyira kormos a kipuff, és jött kb. -1 liter fogyi csökkenés.
Igaz, focus esetében 7-8, mondeo esetében 5-6 évvel ezelőtt mindez.
Persze mindkettő kb. 15 éves fejlesztéső motor ...
Most a Genesis kér plusz levegőt (légtömegmérő átcseszésével mértük, de
az auspuffon is látszik) és ha meglesz az új légszűrő szett, fog is
kapni nemsoká ... persze már az új szofttal együtt.
Hogy az új 3 hengeres (maradjuk a közlekedési eszköz megnevezésnél) mit
csinálnak ... azt nem tom.
Engem csak az autók érdekelnek ... :)
------------------
L. Pásztor
------------------
2013.09.03. 9:58 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> Jellemzoen szegeny keverekkel jarnak a mai autok tudtommal...
>
> Japanok mar nagyon regota, de a direkt befecskendezessel ugy tudom mindenki.
>
> Hirtelen:
> http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lean_burn
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.09.03., at 8:06, Király, Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
>
>> Üdv!
>>
>>> ezt mondtam mar evekkel ezelott :)
>>> tok logikus hogy a kipufogo hojet igy visszataplaljuk a rendszerbe .
>>> amugy a 100 es a 95-os benya kozott a hagyomanyos uzemanyag kemia eseten
>>> a
>>> langfront terjedesi sebessege is kulonbozik - minnel jobban birja a
>>> kompressziot , annal lassabban egett - legalabbis a regi benyak eseteben
>> Csak azt felejtitek el, hogy ma már katalizátor
>> nélkül nincs autó, azt meg a sötétződek elintézték,
>> hogy _mindig_ sztöchiometrikus legyen a keverék,
>> pedig a légfölösleg növelésével lehetne a fogyasz-
>> tást csökkenteni.
>> Vagyis ha buherálsz, a katalizátort ki kell lőni,
>> úgy működhet.
>>
>>
>> Gyula
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list