[elektro] Vízbontó
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Sep 3 10:02:24 CEST 2013
muszaj nekik, mert kell egy kis oxigen a katalizatornak is, nem?
amugy megkerestem: 1.48V kell a vizbontashoz, ami feszt ezen felul bele
kell tolni a cuccba, az a veszteseg. az iparilag hasznalt mindenfele
katlizatorral telitomott vizbontok hatasfoka eleri a 70-80%-ot.
Vajk
2013/9/3 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> Jellemzoen szegeny keverekkel jarnak a mai autok tudtommal...
>
> Japanok mar nagyon regota, de a direkt befecskendezessel ugy tudom
> mindenki.
>
> Hirtelen:
> http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lean_burn
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.09.03., at 8:06, Király, Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
>
> > Üdv!
> >
> >> ezt mondtam mar evekkel ezelott :)
> >> tok logikus hogy a kipufogo hojet igy visszataplaljuk a rendszerbe .
> >> amugy a 100 es a 95-os benya kozott a hagyomanyos uzemanyag kemia eseten
> >> a
> >> langfront terjedesi sebessege is kulonbozik - minnel jobban birja a
> >> kompressziot , annal lassabban egett - legalabbis a regi benyak eseteben
> >
> > Csak azt felejtitek el, hogy ma már katalizátor
> > nélkül nincs autó, azt meg a sötétződek elintézték,
> > hogy _mindig_ sztöchiometrikus legyen a keverék,
> > pedig a légfölösleg növelésével lehetne a fogyasz-
> > tást csökkenteni.
> > Vagyis ha buherálsz, a katalizátort ki kell lőni,
> > úgy működhet.
> >
> >
> > Gyula
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list