[elektro] Vízbontó
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Sep 3 08:39:15 CEST 2013
Én tudom, azért is írtam, hogy nem vált be hosszú távon és nagyüzemben.
Best regards,
Andy
2013/9/3 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> A szegényebb keverék bevállt, csak nemkívánatos hatások léptek fel:
>
> 1. a nagyfordulatú motoroknál (tehát japános és nem amerikás) szelepeket
> a plusz benyával hűtik, mert nagyobb fordulaton gyorsabban beégnének.
> 2. több levegő esetén jobb az égés, jobban melegszik a motor - ez a kis
> 3-4 hengeres blokkoknál igazabb
> 3. jobb égéskor megnövekszik az NO2
>
> Ezek miatt pancsolnak be gyárilag több benyát ...
>
> ----------------------
> L. Pásztor
> ----------------------
>
> 2013.09.03. 8:21 keltezéssel, Xorn írta:
>> 2013/9/3 Király, Gyula <kingkey at t-online.hu>:
>>> Üdv!
>>>
>>>> ezt mondtam mar evekkel ezelott :)
>>>> tok logikus hogy a kipufogo hojet igy visszataplaljuk a rendszerbe .
>>>> amugy a 100 es a 95-os benya kozott a hagyomanyos uzemanyag kemia eseten
>>>> a
>>>> langfront terjedesi sebessege is kulonbozik - minnel jobban birja a
>>>> kompressziot , annal lassabban egett - legalabbis a regi benyak eseteben
>>> Csak azt felejtitek el, hogy ma már katalizátor
>>> nélkül nincs autó, azt meg a sötétződek elintézték,
>>> hogy _mindig_ sztöchiometrikus legyen a keverék,
>>> pedig a légfölösleg növelésével lehetne a fogyasz-
>>> tást csökkenteni.
>>> Vagyis ha buherálsz, a katalizátort ki kell lőni,
>>> úgy működhet.
>> Én úgy emlékszem, hogy benzinesben próbálkoztak ezzel a Magermixszel,
>> a szegéyn keverékkel és levegőfelesleggel, de nemigen vált be.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list