[elektro] Vízbontó
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Tue Sep 3 08:35:03 CEST 2013
A szegényebb keverék bevállt, csak nemkívánatos hatások léptek fel:
1. a nagyfordulatú motoroknál (tehát japános és nem amerikás) szelepeket
a plusz benyával hűtik, mert nagyobb fordulaton gyorsabban beégnének.
2. több levegő esetén jobb az égés, jobban melegszik a motor - ez a kis
3-4 hengeres blokkoknál igazabb
3. jobb égéskor megnövekszik az NO2
Ezek miatt pancsolnak be gyárilag több benyát ...
----------------------
L. Pásztor
----------------------
2013.09.03. 8:21 keltezéssel, Xorn írta:
> 2013/9/3 Király, Gyula <kingkey at t-online.hu>:
>> Üdv!
>>
>>> ezt mondtam mar evekkel ezelott :)
>>> tok logikus hogy a kipufogo hojet igy visszataplaljuk a rendszerbe .
>>> amugy a 100 es a 95-os benya kozott a hagyomanyos uzemanyag kemia eseten
>>> a
>>> langfront terjedesi sebessege is kulonbozik - minnel jobban birja a
>>> kompressziot , annal lassabban egett - legalabbis a regi benyak eseteben
>> Csak azt felejtitek el, hogy ma már katalizátor
>> nélkül nincs autó, azt meg a sötétződek elintézték,
>> hogy _mindig_ sztöchiometrikus legyen a keverék,
>> pedig a légfölösleg növelésével lehetne a fogyasz-
>> tást csökkenteni.
>> Vagyis ha buherálsz, a katalizátort ki kell lőni,
>> úgy működhet.
> Én úgy emlékszem, hogy benzinesben próbálkoztak ezzel a Magermixszel,
> a szegéyn keverékkel és levegőfelesleggel, de nemigen vált be.
>
> Best regards,
> Andy
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list