[elektro] Autós kérdés
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu May 2 03:03:49 CEST 2013
Számunkra. De a gyartas es a csereperiodus miatti kornyezetterheles nincs
benne az euro x-ben , ahogy a normalis utkozesek sem voltak az euro ncap
tesztben. Igy 3mgNOx barmikor meger egy liter uzemanyagot es 200.000km
elettartamot , vagy felmillios szervizszamlat 200.000km utan.
Raadasul a reszecske merese es pm(x) besorolas is elegge nem elettani hanem
papir alapu.
A szallithato suly pedig nem tud noni a 3.5 tonnas limit miatt , a kocsi
nehezebb lett , tehat a terhelhetoseg csokkent es ha egyszer bele tudsz
ulni , ne hagyd ki - az elso 270 fok latoter holttere brutalisan megnott.
Erthetetlen.
Bye
Dexter
2013.05.02. 2:46, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu> ezt írta:
> Számomra a fogyasztás növekedése pl. a szállítható súly lényeges
> növekedése nélkül egyáltalán nem tűnik környezetbarátnak. Az alkatrészek
> gyakoribb cseréje összességében szintén a nagyobb környezetterhelést
> jelenti.
> pi
>
> ----- Original Message -----
> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, May 02, 2013 2:22 AM
> Subject: Re: [elektro] Autós kérdés
>
>
> azt hogy az uj common rail dizelek tobbet esznek es elvben
> kornyezetbaratabbak mint a regiek . olyannal beszeltem aki lecserelte
> azt a
> generacios dizelet ami nekem van es panaszkodott hogy a regivel tudta
> tartani a nyolc litert szazon , az ujjal a tiz a realis cel ha ovatosan
> vezet .
> azert elvben kornyezet baratabb , mert a koromreszecskeik nem biztos
> hogy
> jobbak mint a regieke .
> egyebkent nem a tervezett avulassal van a baj , a common rail rendszer
> hegyesebb , sokkal erzekenyebb es hamarabb megpusztulnak a
> befecskendezok ,
> nagynyomasu szivattyu stb .
>
> bye
> dexter
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list