[elektro] Autós kérdés

Szabó Zoltán szacsek at freemail.hu
Wed May 1 21:00:27 CEST 2013


A kesztyűtartóban gyárilag nincs villany, a csomagtartóban általam már két
éve.

-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of charles hoss
Sent: Wednesday, May 01, 2013 8:47 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Autós kérdés

Csomagtervilagitas? Ilyesminek hangzik.
Kesztyutarto?
Bye
Dexter
2013.05.01. 20:23, "Szabó Zoltán" <szacsek at freemail.hu> ezt írta:

> Én sem értem, mi a gond! Belső világítás, rádió kikapcsolva, gyújtás
> elvétele után kb 30 másodpercig 560-580mA, utána 160-180 között ingadozik
> (digittel mértem). Bármelyik bizti kivételekor sem változik semmi, sorban
> próbáltam! Van (volt!) benne egy ablakemelő modul, ami elvileg a központi
> zár működtetésekor felhúzza az ablakokat. Nem működik vagy fél éve, nem
> különösebb gond, de, ha lehúzom a csatit, leesik a fogyasztás 70 mA-re,
> viszont nem lehet az ablakokat nyitni-zárni. Visszakötöttem eredeti
> állapotra (sokkal gyorsabban működnek az ablakok!). Maradt a 60-70 mA.
> Szerintem ez már tűrhető érték, de akkor sem értem a lemerülést. Ekkora
> terheléssel, nem csak egy hetet kellene bírnia!
> Egyébként még mindig csak 3 henger megy, de nem sok időm volt vele
> foglalkozni. Hibajelző lámpa nem világít, gépkönyv szerint nincs is
> bekötve.
> Hibakód olvasók nem mutatnak semmit. Módszeres szétszedés és összerakás
> következik, utána vizsga, ha addig fel nem gyújtom.
>
> Zoli
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of Karoly Kovacs
> Sent: Wednesday, May 01, 2013 6:21 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Autós kérdés
>
> Ez sok. Egy het alatt egyetlen auto sem szophatja le az akkut, ha az
> amugy rendben van.
> Nezz utana alaposan! Merj meg mindent!
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
> > T. Kollégák!
> >
> >
> >
> > Mennyi szokott lenni egy átlagos autó nyugalmi áramfelvétele? 2001-es
> > Thalia. Egy hete nem volt beindítva, most nem akarta még a központit sem
> > működtetni. Hirtelen akkucsere, mert menni kellett (reggel 8 óra). Most
> > mértem a kivett akkut, 8,4V. Garanciális Varta Blue. Most a régi van
> benne,
> > de már ezzel is jártam így pár hete. Ha állandóan használom, nincs gond.
> > Mértem áramfelvételt is, de először Tőletek szeretnék valami választ,
> nehogy
> > bárkit is befolyásoljak!
> >
> >
> >
> > Köszi: Zoli
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list