[elektro] Audi Matrix LED-es fényszóró
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jul 18 17:42:33 CEST 2013
ha a csontszaraz ablakon ki kell legyen kapcsolva , akkor pont az nem el
hogy felcsapodik egy halom viz a szelvedodre , akkor automatikusan torol .
pont ez volt a reklamban .
negyedsugaru user , akinel az aranyhala is okosabb vezet a varosban ...
bye
dexter
2013. július 18. 17:23 SZIGETI Szabolcs írta, <szigiszabolcs at gmail.com>:
> Érdekes, nekem az esőérzékelő nagyon bejött és jól is működik. Sosem volt
> vele bajom.
>
> A bogár a csontszáraz ablakon hogy indíthatja el? Amit eddig láttam, az
> mind úgy működött, hogy akármilyen állásban is volt, a motor leállítása
> után kikapcsolva maradt az automata törlés, különben egy havas szélvédő
> vagy ahogy írtad egy bogár is indíthatta. Vagy akkor, ha elállt az eső de
> mentél tovább?
> Az meg olyan ritka és egy mozdulattal kikapcsolható akkor is, ha
> elfelejtettem, hogy én biztos csak ezért nem tartanám lekapcsolva.
>
> Egyedül azzal nem tud mit kezdeni, ha már éppen nincs eső, de a sarat
> felszórják és koszos marad az érzékelő. De ilyenkor kikapcs + spricni, vagy
> gyakran elég csak spricni.
>
> Az igaz, hogy az a programozható intervallum kapcsoló talán a
> legbombabiztosabb és a jól működő automata után a legjobb megoldás.
> Lehetett is kapni ilyen intervallumreléket, amiket csak a sima helyére
> kellett berakni és megvolt a programozható törlőd.
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. július 18. 17:11 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
> > Pl. én kiválóan elvoltam azzal az ablaktörlő-intervallumkapcsolóval,
> > ami a Skoda Feliciámban volt 1998-ban. Egyet töröltem, majd amennyivel
> > később kapcsoltam be állandóra a törlést, azt az időintervallumot
> > ismételgette.
> >
> > Ehhez képest visszalépés volt a Picasso, ahol sebességfüggő alapon
> > döntötte el, milyen gyakran töröljön szakaszosan, de beleszólásom
> > nemigen volt.
> >
> > A Ford Mondeo esőérzékelős, ahol még az érzékenység is állítható. Csak
> > sajnos hol túl sűrűn töröl, hol nem elég gyakran, hiába állítom
> > minduntalan utána az érzékenységet. Egy esetben valóban jó, amikor
> > szemerkélő esőben haladok, és mondjuk a pályán egy kamiont előzve
> > beterít annak a vízfüggőnye, és automatikusan elkezd erősen törölni.
> > De mondjuk volt olyan is, hogy véletlenül bekapcsolva maradt, és egy
> > bogár pont az érzékelőt találta telibe a szélvédőn, és a csontszáraz
> > ablakot elkezdte törölni... Úgyhogy többnyire ezt is kikapcsolva
> > tartom.
> >
> > Ezekből nekem még mindig a Felicia szakaszos törlője az, ami a
> > legjobban bejön, hiába a manézs varázsa és a cirkusz, hogy ilyen-olyan
> > "okos" extra.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2013/7/18 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > > "Mellesleg nekem az a tapasztalatom, hogy egy új autós fejlesztésen
> > mindig
> > > gondolkodik az ember, hogy ki a fenének kell, aztán amikor veszi az új
> > > autót, akkor rájön, hogy nem lehet nélküle meglenni. Ugyanígy szeretem
> az
> > > automata ablaktörlőt, az ülésfűtést, meg mindenféle egyéb kacatot,
> > amikről
> > > a Skoda 105-ös időkben nem is álmodtunk."
> > >
> > > En meg mindig azt latom, hogy az uj autos fejlesztesek jelentos resze
> > csak
> > > azert kell, hogy eladja az autot. Hogy a konkurrencianak ne legyen.
> > > Tobbseguk 1-2 modellciklus alatt eltunik, mert lesz helyette mas
> > > humorforras, amire a marketing strategiat epiteni lehet. 10-bol max 1
> az,
> > > ami elterjed es alappa valik. Siman a citrom kovetkezo verziojaban nem
> > lesz
> > > kanyarfenyszoro, mert abban az utoleresradar lesz a poen amivel
> eladjak.
> > Ha
> > > egy feature-nek mar nincs marketing erteke, siman kiveszik, minek
> > > pazaroljak ra a penzt. Az hogy hasznos vagy sem, senkit nem erdekel. A
> > > focus1-ben ha ment az ablaktorlo es rukibe tetted, elindult a hatso
> > torlo.
> > > benne is volt a prosiban az alaparas extraknal. a focus 2-ben mar nem.
> > Volt
> > > amikor a fenyerzekelos fenyszoro volt a meno, mostmar alig van
> ujautoban.
> > > Es sorolhatnam.
> > >
> > > Vajk
> > >
> > >
> > > 2013/7/18 SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com>
> > >
> > >> Lehet. De nem az őzet, hanem az út széli gyalogost, meg az egyéb élő
> > >> szövetet a fémvázon látod meg. Az őzet valóban nem érdekli. Másrészt
> nem
> > >> csak jobbra, hanem balra is kanyarodik.
> > >> A szórásképet sem lehet csak úgy szétteríteni, mert akkor ha kell, ha
> > nem
> > >> bevilágítja az út szélét, ami zavaró lehet, ráadásul erre azért vannak
> > >> betartandó előírások.
> > >> A teljesítmény növelése meg azért nem triviális egy szélesebb képhez,
> > mert
> > >> adott, standardizált "izzókból", gyújtókból, ballasztokból kell
> > építkezni.
> > >> És kanyarokban még minidig kevésbé világítaná be a szélét.
> > >> Azt, meg hogy mibe kerül, szerencsére nem tudom, mert bár a garancia
> már
> > >> régesrég lejárt, ennek ellenére teszi a dolgát, világít, méghozzá
> nagyon
> > >> jól, kanyarodik.
> > >> De abban igazad van, meg lehet lenni nélküle is, és több benne a
> > >> meghibásodási lehetőség, mint egy 50 éves sealed-beam amerikai
> > lámpában, de
> > >> hát, ha csak ezt néznénk, hogy mi milyen bonyolult, még minidig
> > olajmécses
> > >> mellett olvasnánk a listát.
> > >>
> > >> Mellesleg nekem az a tapasztalatom, hogy egy új autós fejlesztésen
> > mindig
> > >> gondolkodik az ember, hogy ki a fenének kell, aztán amikor veszi az új
> > >> autót, akkor rájön, hogy nem lehet nélküle meglenni. Ugyanígy szeretem
> > az
> > >> automata ablaktörlőt, az ülésfűtést, meg mindenféle egyéb kacatot,
> > amikről
> > >> a Skoda 105-ös időkben nem is álmodtunk.
> > >>
> > >> Szabolcs
> > >>
> > >>
> > >>
> > >> 2013. július 18. 15:57 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> > >>
> > >> > ugyes . 200km/h-s sebessegre van optimalizalva a szoraskepe , igy
> > >> szuksege
> > >> > lett a kanyarkovetesre .
> > >> > pedig az oz alacsonyabb temponal is bemegy eled ugy hogy "kanyarbol"
> > jon
> > >> .
> > >> > azert hogy ne kelljen 20%-al nagyobb fenyteljesitmenyt beepiteni ,
> > >> > gyartottak egy olyan megoldast a jobbra kanyarkovetessel ami elvileg
> > az
> > >> > utak kornyekenek fenyszennyezeset csokkenti , valojaban egy draga ,
> > >> > macerasan uzemeltetheto , biztonsagot csokkento eljarast erdemenyez
> ,
> > >> ami a
> > >> > gari lejarta utan szervizelhetetlenne valik .
> > >> > japan- amerikai kiskocka fenyszoro ... az meg otven evig elvilagit -
> > >> > utojara amikor vennem kellett , akkor volt 3500ft darabja mindennel.
> > >> >
> > >> > bye
> > >> > dexter
> > >> >
> > >> >
> > >> >
> > >> > 2013. július 18. 9:26 SZIGETI Szabolcs írta, <
> szigiszabolcs at gmail.com
> > >:
> > >> >
> > >> > > Hali!
> > >> > >
> > >> > > Igen, vetitőlencsés xenon. Amúgy semmi extra, ez egy Citroen C4.
> > >> Persze,
> > >> > > terít jobbra, de főleg egy elnyújtott kanyarban kellemes, hogy
> > befordul
> > >> > és
> > >> > > látszik a padka, ráadásul balra is működik. A két fényszóró nem
> > azonos
> > >> > > szögben fordul, tehát a kanyarban valóban szétnyílik egy kicsit a
> > >> > fénykéve.
> > >> > > Meg talán a sebességet is figyelembe veszi.
> > >> > > Persze ez már elektronikus, nem mechanikus, mint a régi
> > Citroenekben.
> > >> > >
> > >> > > Szabolcs
> > >> > >
> > >> > >
> > >> > >
> > >> > > 2013. július 17. 22:21 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com
> >:
> > >> > >
> > >> > > > valami vetitolencses , poligontukros stb csicsa fenyszorod van ?
> > >> > > > a normal fenyszorok jobb oldalra kifejezetten jol teritettek .
> > >> > > >
> > >> > > > bye
> > >> > > > dexter
> > >> > > >
> > >> > > >
> > >> > > >
> > >> > > > 2013. július 17. 22:17 SZIGETI Szabolcs írta, <
> > >> szigiszabolcs at gmail.com
> > >> > >:
> > >> > > >
> > >> > > > > Hali!
> > >> > > > >
> > >> > > > > De van, nagyon is jó a kevésbé éles kanyarban, mert szépen
> > >> > bevilágitja
> > >> > > az
> > >> > > > > út szélét, ami egyébként pont kimaradna és ott leselkedik
> részeg
> > >> > > bicajos.
> > >> > > > > Én nagyon szeretem ezt a funkciót.
> > >> > > > > A gps-es megoldások meg, amiket láttam nem azt találják ki,
> hogy
> > >> > merre
> > >> > > > > mész, hanem kereszteződésben szétteritik a fényt, hogy beláss.
> > >> > Nyilván
> > >> > > ez
> > >> > > > > is valami hasonló lesz.
> > >> > > > >
> > >> > > > > Szabolcs
> > >> > > > > 2013.07.17. 16:56, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
> > >> > > > >
> > >> > > > > > hadeha az ut kanyarodik, akkor nem sok haszna van a
> > >> > > > kanyarbavilagitasnak,
> > >> > > > > > mivel az ut ilyenkor altalaban szep lassu iven kanyarodik.
> > akkor
> > >> > > jonne
> > >> > > > > jol
> > >> > > > > > a bevilagitas, ha eles a kanyar, de akkor az 95%-ban egyben
> > >> > elagazas.
> > >> > > > > >
> > >> > > > > > Vajk
> > >> > > > > >
> > >> > > > > >
> > >> > > > > > On Wed, Jul 17, 2013 at 4:44 PM, Kiss Gabor <
> > kissg at ssg.ki.iif.hu
> > >> >
> > >> > > > wrote:
> > >> > > > > >
> > >> > > > > > > On 07/17/2013 03:36 PM, Vajk Fekete wrote:
> > >> > > > > > > > Azt ertem hogy gps alapjan tudja hogy ott van egy
> kanyar,
> > de
> > >> > > honnan
> > >> > > > > > tudja
> > >> > > > > > > > hogy el lekanyarodok vagy megyek egyenesen? Vagy
> kotelezo
> > >> lesz
> > >> > > > > navival
> > >> > > > > > >
> > >> > > > > > > Kanyar != elágazás.
> > >> > > > > > >
> > >> > > > > > > Ha az út kanyarodik, feltételezhető, hogy az autó is fog,
> > >> > > máskülönben
> > >> > > > > > > "nyomja meg a piros gombot és nyugodjon békében,
> asszonyom!"
> > >> :-)
> > >> > > > > > >
> > >> > > > > > > g
> > >> > > > > > > --
> > >> > > > > > > A: Because it messes up the order in which people normally
> > read
> > >> > > text.
> > >> > > > > > > Q: Why is top-posting such a bad thing?
> > >> > > > > > > A: Top-posting.
> > >> > > > > > > Q: What is the most annoying thing in e-mail?
> > >> > > > > > >
> > >> > > > > > > -----------------------------------------
> > >> > > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > >> > > > > > >
> > >> > > > > > -----------------------------------------
> > >> > > > > > elektro[-flame|-etc]
> > >> > > > > >
> > >> > > > > -----------------------------------------
> > >> > > > > elektro[-flame|-etc]
> > >> > > > >
> > >> > > > -----------------------------------------
> > >> > > > elektro[-flame|-etc]
> > >> > > >
> > >> > > -----------------------------------------
> > >> > > elektro[-flame|-etc]
> > >> > >
> > >> > -----------------------------------------
> > >> > elektro[-flame|-etc]
> > >> >
> > >> -----------------------------------------
> > >> elektro[-flame|-etc]
> > >>
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list