[elektro] Immo

Gabor Jordan jordang.elektro at gmail.com
Mon Jul 15 23:02:46 CEST 2013


Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac 
pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának 
a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit 
akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell 
lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés 
erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be 
szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold 
(meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).

Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer 
kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt 
mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a 
gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van, 
csak játszottam a gondolattal.

A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az 
én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a 
gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás. 
A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és 
óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott 
kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő 
miatt többszörösét fogyasztják.

Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón 
nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem 
ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)

ÜDV JG



More information about the Elektro mailing list