[elektro] Immo
Gabor Jordan
jordang.elektro at gmail.com
Mon Jul 15 23:02:46 CEST 2013
Közben az jutott eszembe, egy dízelnél biztosan nem egészséges az ac
pumpát kikapcsolni, ez sem járható út mégsem.
Szerintem apróságokat kellene megtalálni, mint pl. a dsg váltó gombjának
a körét megszakítani (ez a mostani cégautóról jutott eszembe, amit
akarok az manuál váltós). Meg is van a mechanikus zár, nem kell
lakatolni. Ha nincs a gomb benyomva, nem veszi ki P-ből. Kérdés
erőszakra mi enged. A kézifék gombja nem jó, mert az egyébként is be
szokott sz at rni és állítólag akkor el kell indulni vele és akkor kiold
(meg ezekbe nem is ilyen nyomi gombos a kézifék).
Nemtom, a problémák inkább azt mondatják velem, hogy gyári rendszer
kell, amibe valaki már beleölt sok munkaórát és mondjuk can buszon tilt
mindenfélét. A gond ezzel csak az, hogy elvész a dolog egyedisége, a
gyári cuccokra biztosan van "gyári megoldás" is. Mind1, még odéébb van,
csak játszottam a gondolattal.
A motort most eladtam, annak a gyári riasztó csatijára csak rádugtam az
én riasztóm és frankó volt, semmi barkácsolás. Alig fogyasztott és a
gyári mozgásérzékelőknél sokkal jobb volt. Soha nem volt fals riasztás.
A gyáriak egy olcsó rezgés szenzort tartalmaznak. Vagy érzéketlen és
óvatosan el lehet tolni a motort, vagy túl érzékeny és egy nyitott
kipufogós chopper mellette beindítja a riasztót. Ráadásként a rádió vevő
miatt többszörösét fogyasztják.
Egy régi skodás mechanikus "védelem" jutott eszembe, az oktatós autón
nem volt a lendkeréken mindenhol fog. Ez azt eredményezte, hogy nem
ritkán kicsit meg kellett lökni indítózás előtt :-)
ÜDV JG
More information about the Elektro
mailing list