[elektro] Immo
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 15 16:34:36 CEST 2013
ertelmes hatarok kozott akkor is - az elteres a fogak teljes tartomanyaban
szokott kialakulni - a vezermu egyes szogeinel kopik , tehat excentrikusan
.
belathato az erokbol .
bye
dexter
2013. július 15. 16:18 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
> Az elejen persze szimmetrikus. De par tizezer km utan?
>
> Vajk
>
>
> 2013/7/15 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>
> > Szimmetrikus szokott lenni. ,bar a flexibilis fogaskerek lehet fejlettebb
> > technika.
> > A feszites ontarto , rugos , hidros max rasegit (de minek) hiszen
> alapjarat
> > es leallas. ,inditas korul csap a legnagyobbat a lanc.
> >
> > Bye
> > Dexter
> > 2013.07.15. 15:27, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
> >
> > > Ha egy lanc tuti csak egyik iranyba forog, akkor lehet a lanckerek
> > profilja
> > > aszimmetrikus. Ha eleve szimmetrikus, de mindig egyik iranyba visz csak
> > > nyomatekot, akkor aszimmetrikusra fog kopni. Igy visszafele siman lehet
> > > hogy konnyebben atugrik.
> > >
> > > Tovabba ha jol sejtem, a lancfeszitest az olajnyomas adja. Ha az
> > olajnyomas
> > > elment, mert leallt a motor, nincs feszites?
> > >
> > > Vajk
> > >
> > >
> > > 2013/7/15 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> > >
> > > > majdnem minden motor ilyen (en hirtelen egyet tudok a garazsban amit
> > > > dekompresszorral kell leallitani)
> > > > a kompresszio fogja meg es vissza is rugja ha teheti .
> > > > nem latjuk , nem tudjuk hogy mi a valosag ... ugyanis ha a vezlanc
> > fogja
> > > > meg a vezerles miatt , akkor csak azt vesszuk eszre hogy a lanc
> nyulik
> > ,
> > > de
> > > > a profilra szerintem nagyon nem fognak gondolni.
> > > >
> > > > bye
> > > > dexter
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > 2013. július 15. 14:57 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
> > > >
> > > > > Nemtudom, hogy minden motor ilyen-e, de én sima motorleállításkor
> is
> > > > > szoktam látni olyat, hogy megállás után visszafele is mozdul egy
> > picit.
> > > > > Gondolom épp sűrítés végefelé fogy el a lendület, és kicsit
> > visszafelé
> > > > > megnyomja a dugattyút a nyomás. Ez nem okoz gondot ezekben az
> > > esetekben?
> > > > >
> > > > >
> > > > > 2013. július 15. 13:57 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com
> >:
> > > > >
> > > > > > szerintem nem a lancrol van szo . sokkal inkabb olyan a rendszer
> > > > > felepitese
> > > > > > , a veztengely profil alakja , valami , hogy nem alkalmas a
> > > visszafele
> > > > > > forgasra . erre nem gondoltak , nem terveztek .
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list