[elektro] Immo
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 15 13:57:24 CEST 2013
szerintem nem a lancrol van szo . sokkal inkabb olyan a rendszer felepitese
, a veztengely profil alakja , valami , hogy nem alkalmas a visszafele
forgasra . erre nem gondoltak , nem terveztek .
bye
dexter
2013. július 15. 13:55 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
>
> 2013.07.15. 13:10 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >
> >> VW legujabb kis ccm-es TSI asszem motorjai megallnak lejton 1-esben.
> >> Visszagurul kicsit a motor, megmozdul ellenkezo iranyba amig a
> >> kompresszio meg nem fogja. Olajpumpa ilyenkor megzakkan, es a
> >> kovetkezo inditasnal mar nem nyomja az olajat, annyi a blokknak.
> >> Doglenek rakasra ahogy hallom emiatt.
> >
> >
> > ,,Fiat 1.3 Multijet
> >
> > Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor
> mindenképpen
> > a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még
> hibátlan
> > autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne
> > guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely
> > forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az
> enyhén
> > megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a
> > szelepek, törnek a himbák.''
> >
> > http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/
>
>
> Mostakkó... BMW és VW vesz FIAT láncot?
> Vagy a FIAT veszi tőlük?
>
> Vagy mind a francia gyártótól veszik :-)
>
> Ménem vesznek japán láncot?!
>
> KJ
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list