[elektro] Immo
Kovács József
kj at faldeko.hu
Mon Jul 15 13:55:12 CEST 2013
2013.07.15. 13:10 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>
>> VW legujabb kis ccm-es TSI asszem motorjai megallnak lejton 1-esben.
>> Visszagurul kicsit a motor, megmozdul ellenkezo iranyba amig a
>> kompresszio meg nem fogja. Olajpumpa ilyenkor megzakkan, es a
>> kovetkezo inditasnal mar nem nyomja az olajat, annyi a blokknak.
>> Doglenek rakasra ahogy hallom emiatt.
>
>
> ,,Fiat 1.3 Multijet
>
> Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen
> a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan
> autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne
> guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely
> forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén
> megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a
> szelepek, törnek a himbák.''
>
> http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/
Mostakkó... BMW és VW vesz FIAT láncot?
Vagy a FIAT veszi tőlük?
Vagy mind a francia gyártótól veszik :-)
Ménem vesznek japán láncot?!
KJ
More information about the Elektro
mailing list