[elektro] akksi vizsgálat
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jan 19 20:08:21 CET 2013
Hoppa. Ezt kiprobalom.
Koszi.
Bye
Dexter
2013.01.19. 19:53, "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:
> Allitolag a nagy toltoaram miatt csinaljak ezt.
>
> Vedd ki, töltsd kis árammal sokáig, és észheztér jellemzően.
>
> A.
>
> On 2013.01.19. 19:11, charles hoss wrote:
> > standard high-tech akkuhalal .
> > a kapacitas nulla , az inditoaram megvan . nem tudom hogy csinaljak , de
> > regen ez forditva volt .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. január 19. 18:41 Gabor Ambruzs írta, <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
> >
> >> 3 éves az exide excell 71ah-ás akksi az autóban, tegnap ottmaradtam
> >> volna a parkolóban ha nem jönnek menteni.
> >> nem forgatta normálisan az önindítót, pontosabban nem is tudta a
> >> blokkot (astra 1.7 TD, régi F) átfordítani.
> >>
> >> Mire hazaértem - 10 perc - már pörgött a motor az önindítóval mint a
> >> kisfelx, szépen indult.
> >> Elkezdtem tölteni 6-7 amperrel, 45 perc alatt elérte a 14.4V-ot.
> >> akkor vattafakk?
> >>
> >> Az egyik cella savsűrűsége kisebb mint a többié.
> >> Töltés közben a kapocsfeszültsége is kisebb kicsivel, de nem horror:
> >> 2.45V amikor a többié 2.50-2.53.
> >> Ekkor már szépen bontják a cellák a vizet, a teljes kapocsfesz 15V, a
> >> felvett áram 1.2A.
> >> Na most akkor mi a bánat van?
> >> Az az egy cella elment valami fura zárlatba?
> >>
> >> Az előző legalább 7 éves exide akksimmal (azzal vettük az autót) úgy
> >> adtam el az autót hogy az akksinak semmi baja nem volt, pedig nem
> >> egyszer leseggeltettem a rajtafelejtett lámpával..
> >>
> >> G.
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list