[elektro] akksi vizsgálat
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Jan 19 19:53:17 CET 2013
Allitolag a nagy toltoaram miatt csinaljak ezt.
Vedd ki, töltsd kis árammal sokáig, és észheztér jellemzően.
A.
On 2013.01.19. 19:11, charles hoss wrote:
> standard high-tech akkuhalal .
> a kapacitas nulla , az inditoaram megvan . nem tudom hogy csinaljak , de
> regen ez forditva volt .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. január 19. 18:41 Gabor Ambruzs írta, <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
>
>> 3 éves az exide excell 71ah-ás akksi az autóban, tegnap ottmaradtam
>> volna a parkolóban ha nem jönnek menteni.
>> nem forgatta normálisan az önindítót, pontosabban nem is tudta a
>> blokkot (astra 1.7 TD, régi F) átfordítani.
>>
>> Mire hazaértem - 10 perc - már pörgött a motor az önindítóval mint a
>> kisfelx, szépen indult.
>> Elkezdtem tölteni 6-7 amperrel, 45 perc alatt elérte a 14.4V-ot.
>> akkor vattafakk?
>>
>> Az egyik cella savsűrűsége kisebb mint a többié.
>> Töltés közben a kapocsfeszültsége is kisebb kicsivel, de nem horror:
>> 2.45V amikor a többié 2.50-2.53.
>> Ekkor már szépen bontják a cellák a vizet, a teljes kapocsfesz 15V, a
>> felvett áram 1.2A.
>> Na most akkor mi a bánat van?
>> Az az egy cella elment valami fura zárlatba?
>>
>> Az előző legalább 7 éves exide akksimmal (azzal vettük az autót) úgy
>> adtam el az autót hogy az akksinak semmi baja nem volt, pedig nem
>> egyszer leseggeltettem a rajtafelejtett lámpával..
>>
>> G.
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list