[elektro] Háztáji mobil

Lajos Rancz lajos.rancz at gmail.com
Mon Jan 7 14:06:40 CET 2013


Helló!

Az ezzel a baj, hogy nagyon gyorsan eltűnnének azok a pénzek, Magyaroszágon
vagyunk. Inkább nem kéne elvenni a cégektől a pénzt és stabil kiszámítható
környezetet kialakítani (akkor viszont nem lenne pénz sok mostani
"ingyenes" állami szolgáltatásra). Nehéz kérdés ez.

Üdv


2013. január 7. 13:45 Fekete Róbert írta, <frobi at harden.hu>:

> hát igen, kutatás fejlesztésre kéne tolni állambácsinak a pénz
> nem pedig viktorka focibuzerálásaira meg a barátok zsebébe tömni...
>
> de innentől már politika.... bocsi
>
> 2013-01-07 13:40 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> > Node itthon is lenne szegmens ami felszivna profi mernokot. Chiptervezes
> pl. Biotechnologia. Bme-n ami chiptervezest oktatnak az a vicc kategoria.
> Arra jo h adminisztraljanak teszteljenek a silabs-nal pl. (Itthoni iroda
> ezt csinalja tudtommal. Pedig vmi magyar erdekeltsegu ceg volt/van ha
> joltom)
> >
> > Pont errol is szo volt az emlitett duna world-os musorban...tudas alapu
> tarsadalmat kene epiteni itthon ezerrel allami banki tamogatassal. Kulfoldi
> bankok KKV-nak nem adnak megfelelo konstrukciokat, sok macera. (Nemet
> gazdasag nagyreszet a KKV viszi!) Bermunkabol meg nem fogjuk sokra vinni.
> Bar mint kiderult a magyar munkaero vilagelsok kozott szamontartott.
> Jolkepzett, nem sztrajkol, lelkiismeretes, tulorazik ha kell. (Milyen lehet
> a tobbi? :))
> >
> > Lasd tavolkelet. DelKorea Szingapur stb. Nekunk is ezt kene...
> >
> > Arnold
> > Sent from my iPhone
> >
> > On 2013.01.07., at 13:04, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> >
> >> Érthetően exportra. A románok informatika oktatása nem létező
> >> informatikával anglia kiber bűnözői kasztjat hizlalja. Itthon egy
> >> caltech-es robot es hajtómű tervező szakember nem csinálna nyarat . Bye
> >> Dexter
> >> 2013.01.07. 13:00, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt
> írta:
> >>
> >>> Ezert ajanlottam multkor a Caltech-et, MIT-t.
> >>>
> >>> Az kicsit mas vilag... havi 600e igaz, de....
> >>>
> >>> "Jet Propulsion Laboratory (JPL) is afederally funded research and
> >>> development center and NASA field center located inPasadena,
> California.
> >>> JPL is managed by the nearby California Institute of Technology
> (Caltech)
> >>> for the National Aeronautics and Space Administration. The Laboratory's
> >>> primary function is the construction and operation of robotic planetary
> >>> spacecraft, though it also conducts Earth-orbit and astronomy
> missions. It
> >>> is also responsible for operating NASA's Deep Space Network.
> >>> Among the Laboratory's current major active projects are the Mars
> Science
> >>> Laboratory mission (which includes theCuriosity rover), the
> >>> Cassini-Huygensmission orbiting Saturn, the Mars Exploration Rovers
> (Spirit
> >>> and Opportunity), the Mars Reconnaissance Orbiter, theDawn mission to
> the
> >>> dwarf planet Ceresand asteroid Vesta, the Juno spacecraft en route to
> >>> Jupiter, the Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) mission
> to
> >>> theMoon, the Nuclear Spectroscopic Telescope Array (NuSTAR) X-ray
> >>> telescope, and the Spitzer Space Telescope."
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> Itt leginkabb diplomas szakmunkasokat gyart a felsooktatas.
> Rosszesetben
> >>> exportra...
> >>>
> >>>
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> Arnold
> >>> Sent from my iPhone
> >>>
> >>> On 2013.01.07., at 12:40, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
> >>>
> >>>>> Ez igaz, de ahogy nem tekinthetünk el attól, hogy a nők szülnek,
> >>>>> ugyanúgy attól sem, hogy a diák lóg és puskázik. Elképzelhetünk
> >>>>> magunknak tökéletes diákokat, de csalódni fogunk.
> >>>>> Az a tanítás, ahol tárgyi tudást akarnak a tanuló fejébe verni rossz.
> >>>>> 5-10-50 esetre akár jó is lehet, de az életben ennél sok
> >>>>> nagyságrenddel több van, akkor inkább menjen tényleg árkot ásni, ott
> >>>>> elég az a4-esre leírható mennyiségű info.
> >>>>
> >>>> Bizony gagyi az az oktatás, ahol nem eljárási elveket adnak át.
> >>>> Hanem, csak konkrét tárgyi tudást...
> >>>>
> >>>> Minapi példa.
> >>>> Kertészeti kar itt a KEFO-n
> >>>>
> >>>> Unokahugi jön, hogy már 3.-szor fut neki a
> >>>> tápanyagpótlás-terméseredmény-gazdaságosság
> >>>> témájú feladatnak, de nem tudja megcsinálni...
> >>>> Agyára megy, sok-sok órát tanult és
> >>>> SENKI NEM TUDJA a tankörben megoldani!
> >>>>
> >>>> Én ugye soha nem tanultam ilyesmit konkrétan.
> >>>> De, a mérnöki észjárás az mérnöki észjárás, akkor is, ha
> >>>> éppenséggel nem gépész a szakterület, hanem kertészeti kultúra :-)
> >>>>
> >>>> feladat átolvasása
> >>>> némi elgondolkodás
> >>>> feladat általánosítása! elvi alapon
> >>>> paraméterek általános feladathoz rendelése
> >>>> megoldás kidolgozása hisz az álatlános esetre megy :-)
> >>>>
> >>>> unokahugi agyába az ELMÉLET betolása és tisztába rakása
> >>>> Utána már neki is ment a feladat....
> >>>>
> >>>> Azóta a hasonló feladatokban ő a tankörzseni :-)
> >>>> Plusz megtanulta tőlem (és nem kibaszott professzortól!!! sajnos)
> >>>> hogy hogyan kell neki kezdeni egy problémának, milyen
> >>>> alapvető lépések mentén tudja kibogozni és megoldani...
> >>>>
> >>>> ÁLTALÁNOSAN a mérnöki gondolkodás mód mentén
> >>>> Innentől 1000x többet ér az agya, mint azé
> >>>> akinek van 3-5-100 betanult megoldása és kész
> >>>>
> >>>> Sajnos, ilyen téren tretetntő szar a felső oktatásunk.
> >>>> Főleg, mert tele van agyatlan, logikus gondolkodásra
> >>>> képtelen  professzorokkal és tanárokkal :-(
> >>>>
> >>>> De arcuk az akkora van, hogy ...
> >>>>
> >>>> KJ
> >>>>
> >>>>> Üdv.: gyapo
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>          elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>           elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list