[elektro] Háztáji mobil

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Mon Jan 7 13:45:51 CET 2013


hát igen, kutatás fejlesztésre kéne tolni állambácsinak a pénz
nem pedig viktorka focibuzerálásaira meg a barátok zsebébe tömni...

de innentől már politika.... bocsi

2013-01-07 13:40 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> Node itthon is lenne szegmens ami felszivna profi mernokot. Chiptervezes pl. Biotechnologia. Bme-n ami chiptervezest oktatnak az a vicc kategoria. Arra jo h adminisztraljanak teszteljenek a silabs-nal pl. (Itthoni iroda ezt csinalja tudtommal. Pedig vmi magyar erdekeltsegu ceg volt/van ha joltom)
>
> Pont errol is szo volt az emlitett duna world-os musorban...tudas alapu tarsadalmat kene epiteni itthon ezerrel allami banki tamogatassal. Kulfoldi bankok KKV-nak nem adnak megfelelo konstrukciokat, sok macera. (Nemet gazdasag nagyreszet a KKV viszi!) Bermunkabol meg nem fogjuk sokra vinni. Bar mint kiderult a magyar munkaero vilagelsok kozott szamontartott. Jolkepzett, nem sztrajkol, lelkiismeretes, tulorazik ha kell. (Milyen lehet a tobbi? :))
>
> Lasd tavolkelet. DelKorea Szingapur stb. Nekunk is ezt kene...
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.01.07., at 13:04, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>
>> Érthetően exportra. A románok informatika oktatása nem létező
>> informatikával anglia kiber bűnözői kasztjat hizlalja. Itthon egy
>> caltech-es robot es hajtómű tervező szakember nem csinálna nyarat . Bye
>> Dexter
>> 2013.01.07. 13:00, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:
>>
>>> Ezert ajanlottam multkor a Caltech-et, MIT-t.
>>>
>>> Az kicsit mas vilag... havi 600e igaz, de....
>>>
>>> "Jet Propulsion Laboratory (JPL) is afederally funded research and
>>> development center and NASA field center located inPasadena, California.
>>> JPL is managed by the nearby California Institute of Technology (Caltech)
>>> for the National Aeronautics and Space Administration. The Laboratory's
>>> primary function is the construction and operation of robotic planetary
>>> spacecraft, though it also conducts Earth-orbit and astronomy missions. It
>>> is also responsible for operating NASA's Deep Space Network.
>>> Among the Laboratory's current major active projects are the Mars Science
>>> Laboratory mission (which includes theCuriosity rover), the
>>> Cassini-Huygensmission orbiting Saturn, the Mars Exploration Rovers (Spirit
>>> and Opportunity), the Mars Reconnaissance Orbiter, theDawn mission to the
>>> dwarf planet Ceresand asteroid Vesta, the Juno spacecraft en route to
>>> Jupiter, the Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) mission to
>>> theMoon, the Nuclear Spectroscopic Telescope Array (NuSTAR) X-ray
>>> telescope, and the Spitzer Space Telescope."
>>>
>>>
>>>
>>> Itt leginkabb diplomas szakmunkasokat gyart a felsooktatas. Rosszesetben
>>> exportra...
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2013.01.07., at 12:40, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
>>>
>>>>> Ez igaz, de ahogy nem tekinthetünk el attól, hogy a nők szülnek,
>>>>> ugyanúgy attól sem, hogy a diák lóg és puskázik. Elképzelhetünk
>>>>> magunknak tökéletes diákokat, de csalódni fogunk.
>>>>> Az a tanítás, ahol tárgyi tudást akarnak a tanuló fejébe verni rossz.
>>>>> 5-10-50 esetre akár jó is lehet, de az életben ennél sok
>>>>> nagyságrenddel több van, akkor inkább menjen tényleg árkot ásni, ott
>>>>> elég az a4-esre leírható mennyiségű info.
>>>>
>>>> Bizony gagyi az az oktatás, ahol nem eljárási elveket adnak át.
>>>> Hanem, csak konkrét tárgyi tudást...
>>>>
>>>> Minapi példa.
>>>> Kertészeti kar itt a KEFO-n
>>>>
>>>> Unokahugi jön, hogy már 3.-szor fut neki a
>>>> tápanyagpótlás-terméseredmény-gazdaságosság
>>>> témájú feladatnak, de nem tudja megcsinálni...
>>>> Agyára megy, sok-sok órát tanult és
>>>> SENKI NEM TUDJA a tankörben megoldani!
>>>>
>>>> Én ugye soha nem tanultam ilyesmit konkrétan.
>>>> De, a mérnöki észjárás az mérnöki észjárás, akkor is, ha
>>>> éppenséggel nem gépész a szakterület, hanem kertészeti kultúra :-)
>>>>
>>>> feladat átolvasása
>>>> némi elgondolkodás
>>>> feladat általánosítása! elvi alapon
>>>> paraméterek általános feladathoz rendelése
>>>> megoldás kidolgozása hisz az álatlános esetre megy :-)
>>>>
>>>> unokahugi agyába az ELMÉLET betolása és tisztába rakása
>>>> Utána már neki is ment a feladat....
>>>>
>>>> Azóta a hasonló feladatokban ő a tankörzseni :-)
>>>> Plusz megtanulta tőlem (és nem kibaszott professzortól!!! sajnos)
>>>> hogy hogyan kell neki kezdeni egy problémának, milyen
>>>> alapvető lépések mentén tudja kibogozni és megoldani...
>>>>
>>>> ÁLTALÁNOSAN a mérnöki gondolkodás mód mentén
>>>> Innentől 1000x többet ér az agya, mint azé
>>>> akinek van 3-5-100 betanult megoldása és kész
>>>>
>>>> Sajnos, ilyen téren tretetntő szar a felső oktatásunk.
>>>> Főleg, mert tele van agyatlan, logikus gondolkodásra
>>>> képtelen  professzorokkal és tanárokkal :-(
>>>>
>>>> De arcuk az akkora van, hogy ...
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>> Üdv.: gyapo
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list