[elektro] Háztáji mobil
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Mon Jan 7 11:52:55 CET 2013
akkor nem olvastad el figyelmesen az eredeti levelemet. nem azt
kifogasoltam, hogy a feladat megoldasahoz nem kaptunk segitseget. hanem
hogy semmilyen modszertani segitseget/kepzest nem kaptunk.
a melohelyen sokkal jobb volt a helyzet, hiszen ott nyilvan nem tettek 10
kezdot egy projektre, hanem 4 tapasztaltat meg 4 kezdot. es egybol volt
kitol tanulni.
Vajk
2013/1/7 gyapo <gyapo at freemail.hu>
> > nem születik mindenki pénzügyi gurunak..
> > sem elektronikai zseninek
> > sem bármi más zsenijének
>
> Ez tény.
>
> > oktatás azért oktatás...
> > mert ennyi erővel akkor minek jár be a tanár?
>
> Nem azért, hogy pl. villamosmérnöknek a létező összes feladatra
> kapcsolást mutasson. Hanem elveket, módszereket, ötleteket és
> információszerzési technikát, hogy a kitaláláshoz megfelelő téren
> keresgéljen, és ne toljon el sok időt fölöslegesen.
>
> > kell egy feladatgyűjtemény és a tanárt nem kell megfizetni, terem sem
> > kell, csak a végén a vizsgázáshoz kell egy személy aki vizsgáztat,
> > mennyivel olcsóbb lenne
>
> Nem, ez nem KRESZ, hogy akár számítógép is tudna tanítani meg
> kikérdezni és vizsgáztatni.
>
> > az hogy nem figyel... no az minősíti az oktatót és persze a diákot is,
> > de attól a dáktól el sem várom hogy jól csináljon bármit is, max az
>
> Ez igaz, de ahogy nem tekinthetünk el attól, hogy a nők szülnek,
> ugyanúgy attól sem, hogy a diák lóg és puskázik. Elképzelhetünk
> magunknak tökéletes diákokat, de csalódni fogunk.
> Az a tanítás, ahol tárgyi tudást akarnak a tanuló fejébe verni rossz.
> 5-10-50 esetre akár jó is lehet, de az életben ennél sok
> nagyságrenddel több van, akkor inkább menjen tényleg árkot ásni, ott
> elég az a4-esre leírható mennyiségű info.
>
> Üdv.: gyapo
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list