[elektro] hőelem vásárlás Mo.-n
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Feb 19 00:34:39 CET 2013
nem is szoktunk atvagni az epuletek sarkan :) csak a parkok , zoldteruletek
utvonalairol beszelunk .
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Burnet-park_1910_roads.jpg
nezd meg ezt - a vizelvezetok miatt kenyelmetlen a szelen menni , sehol egy
derekszog . nem ternek le rola - ha megis , akkor az olyan kis mennyiseg
amit a fu elvisel - ha pedig nem , akkor ott indokolt egy kisebb jarda
telepitese . a 0.4masodperces levagast megoldana
bye
dexter
2013. február 19. 0:02 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> Ehhez az egész városképnek organikusnak kellene lennie.
> Jelenleg szögletesek a házak, az úttestek egymásba többnyire
> derékszögben csatlakoznak, ezt követi a járda is. Feltételezem, így
> célszerű, ha meg dizájnosabb lenne, az egyiknek így tetszene, a másiknak
> meg úgy.
>
> Szerintem ha kör alakú lenne a járda, a közepén egy fűszigettel, akkor
> azt szép egyenes ösvényekkel vágnák keresztül. Ha ívek kötnék össze az
> egyes objektumokat, akkor azt vágná le, akinek úgy kényelmesebb.
>
> Az én járásomnak tökmindegy a forma amin járok, többnyire úgyis futni
> szoktam, a lábam meg magától teszi kényelmessé az útvonalat úgy, hogy
> közben ne rongáljam a környezetem. ez tényleg csak hangyányi
> odafigyelést igényel.
>
> Gábor
>
>
> 2013.02.18. 23:50 keltezéssel, charles hoss írta:
> > azt hiszem azon is sok mulik hogy van-e megfelelo utvonal .
> > pl ha ket pont kozott van egy ilyen derekszogu utvonal , akkor
> valoszinuleg
> > nem koveti az ember - mig ha van egy utvonal ami nem egyenes , de ivelt ,
> > max 20-30 fokos szog van benne , akkor a lassu eltavolodast nem tamogatja
> > az alap utvonaltervezese . tehat ha egy kicsit szervesebben terveznenk ,
> > akkor kevesbe lenne hajlama leterni az embereknek .
> > magamrol tudom hogy nagyjabol minden ilyen derekszogu kanyarnal ismerem
> > hogy a szegelyko milyen magas , milyen erzes epp ralepni - egyszeruen
> mert
> > az ut ivelesehez nem lat eleget elore az oszton , magatol nem fordul el a
> > celtol es nem koveti le a szogletet , mig egy organikusabb palyan siman
> > koveti az utat .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. február 18. 23:31 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >
> >> Egy derékszögű járdán is tudsz úgy menni, hogy nem a középvonalon
> >> szögletesen, hanem lekerekítve, akár átlépve a sarkot. Mint az
> >> autóversenynél az ideális ív, az sem a felezővonalon halad.
> >>
> >>
> >> Gábor
> >>
> >>
> >> 2013.02.18. 20:02 keltezéssel, Gergely "FcR" Dallos írta:
> >>> A derékszög valójában tényleg szép, de nem áramlási útba való! :)
> >>>
> >>> Vajk Fekete írta:
> >>>> maradjunk annyiban, hogy egy kockafeju tervezte iroasztalnal,
> >> vonalzoval.
> >>>> es neki a derekszog szep.
> >>>>
> >>>> ugyanilyen kedvencem, amikor felujitanak egy utat, es csinalnak
> >> parhuzamos
> >>>> parkolast a szelen vegig, a parkolosav meg a jarda koze meg
> >> viragagyast, az
> >>>> agyas kore meg korlatot.
> >>>> - a korlatnak nekibassza az utas az ajtot amikor kiszall
> >>>> - miutan kiszalltal, a kulso savban kell 20-50 metert gyalogolj,
> vagy
> >>>> kocsog balkani modon atgazolsz a viragagyason, hiaba van korlattal is
> >> vedve.
> >>>> akkor itt most ki a balkani? szerintem aki a hasznalhatatlan teret
> >> tervezte.
> >>>> Vajk
> >>>>
> >>>> 2013/2/18 charles hoss<charles.hoss at gmail.com>
> >>>>
> >>>>
> >>>>> nem tok termeszetes hogy valaki derekszogben forduljon .
> >>>>> kenyelmetlen is .
> >>>>> talan ugy kene a jardat megcsinalni mintha buborekokkal kotned ossze
> >> es a
> >>>>> feluleti feszultseg kiadna . mindig azt hisszuk hogy az egyenes jo -
> >> pedig
> >>>>> lehet hgoy nem az :
> >>>>> hol tartanad be inkabb a jardat : ha az ot meteren beluli mozgasaidat
> >>>>> megtoldana mindenutt gyokkettoszeresere vagy akkor ha mondjuk az 500
> >>>>> meternel hosszabbak hullamzanak egy kicsit a betorkollo utakhoz
> >> igazodas
> >>>>> miatt ?
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> bye
> >>>>> dexter
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> 2013. február 18. 13:14 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>> Igen, ez szokott az ellenérv lenni. Én csak azt nem értem, hogy ha
> már
> >>>>>> ott van és úgy az a járda, miből állna azon menni?
> >>>>>> Ahogy lebetonozhatnád itt nálunk az összes parkot, ha meg akarnál
> >>>>>> felelni az autósok parkolási igényeinek.
> >>>>>> Ahogy lehetne frissíteni az árakat az árlistában, vagy ha voltam oly
> >>>>>> lusta és nem csináltam meg, akkor elnézést (sem) kérni, és a
> >>>>>> meghirdetett áron adni. Önérzetes ugatás helyett.
> >>>>>>
> >>>>>> Nekem van egy 'beszállítóm', szóval egy magyar cég, akikkel USD
> >> árakban
> >>>>>> egyeztünk meg. Múlt hét szerdán ülök a kórházban (csak azért írom
> így,
> >>>>>> hogy nem kimondottan az árfolyam körül járt az agyam), amikor kapok
> >> egy
> >>>>>> telefont, hogy bejött az alkatrész, ennyi db, annyi USD/db, az
> 222-vel
> >>>>>> szorozva akármennyi. Hívom az ügyvezetőjüket, hogy milyen árfolyamon
> >>>>>> számolnak, -erősen gyanús volt minden utánanézés nélkül is. Már
> látom
> >>>>>> magam előtt, ahogy lilul a feje, ahogy mondja, hogy csak eladási
> >>>>>> árfolyamon tud nekem számlázni, mert ő is eladásin kapja. Mondom
> oké,
> >> de
> >>>>>> miért valuta eladásival számolnak, és nem devizával. Azt mondja,
> miről
> >>>>>> beszélek, az kizárt, majd utánanéz és visszahív.
> >>>>>>
> >>>>>> Azóta sem hívott vissza, viszont később jött egy telefon az
> >>>>>> ügyintézőtől, hogy hibás a CRM rendszerük, és rossz értéket vett át.
> >>>>>> Ebben az egészben csak az az érdekes, hogy 10 számlából mondjuk 9
> >> hibás
> >>>>>> ennél a cégnél, és kivétel nélkül az én káromra tévednek.
> >>>>>>
> >>>>>> Ez volt szerdán, pénteken egyszercsak jön e-mailben egy számla,
> 219-es
> >>>>>> árfolyammal. A poén az benne, hogy szerdán még 217 volt. Hívom a
> >> céget,
> >>>>>> hogy miért nekem kell megfizetnem az ő rendszerük problémáját (kb.
> >>>>>> 7eFt). Azt mondja az ember, hogy én állandóan problémázok ezekkel az
> >>>>>> árfolyam dolgokkal, de az árfolyam az ilyen, egyik nap ennyi, másik
> >> nap
> >>>>>> annyi, de ennek most vége, többet nem kapok USD-s árat, csak
> >> forintosat.
> >>>>>> Ez itt egy rövid kivonat volt csak a céggel folytatott x éves
> harcból.
> >>>>>> Ezek a mo.-i hivatalos disztribútorai egy amerikai cégnek. Annyira
> >>>>>> elegem van, hogy minden követ meg fogok mozgatni, hogy mástól,
> >> importból
> >>>>>> beszerezhessem a cuccot.
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> Gábor
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2013.02.18. 12:52 keltezéssel, potyo írta:
> >>>>>>
> >>>>>>> Erre olvastam valahol régebben, hogy - talán - a skandináv
> >> országokban
> >>>>>>> eleve oda csinálják a járdát, ahol az emberek kitapossák a füvet.
> >> Tehát
> >>>>>>> elkészül a park, járda nem készül, hanem majd oda csinálnak fél év
> >>>>>>>
> >>>>> múlva
> >>>>>
> >>>>>>> járdát, ahol ki lesz a fű taposva. Lehet, hogy ha itt is elég lett
> >>>>>>>
> >>>>> volna
> >>>>>
> >>>>>> a
> >>>>>>
> >>>>>>> T helyett Y. Persze lehet, hogy akkor is ugyanúgy ki lett volna
> >> taposva
> >>>>>> 20
> >>>>>>
> >>>>>>> centivel arrébb...
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2013. február 18. 12:47 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>> Épp ma posztolt a FB-ra egy ismerősöm egy fényképet, szépen
> >>>>>>>> letérkövezett járda, T alakban becsatlakozik egy másik szépen
> >>>>>>>> térkövezett járda, körülöttük szépen parkosítva, füvesítve, ám a
> >>>>>>>> derékszögű találkozásnál a fű szépen áramvonalasan, ívben
> kitaposva.
> >>>>>>>> Alatta a felirat, hogy megtakarítás 0,4mp.
> >>>>>>>>
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list