[elektro] STM32f4 interrupt : volatile tombok
potyo
potyo.ada at gmail.com
Tue Dec 10 11:28:15 CET 2013
Maga az elérés nem hiszem, hogy jelentősen eltérne, viszont a vele végzett
műveletek szerintem tovább tartanak. Kérdés, van-e ebben a chipben
lebegőpontos számokkal dolgozni képes részleg, vagy csak egész típusokkal
tud dolgozni, és a float típusokkal való műveleteket szoftverből csinálja?
2013. december 10. 11:23 Pal Lukacs írta, <ekegep at yahoo.com>:
> Sziasztok !
>
> Lehet hogy hulye kerdes,...a float adat elerese memoriaban tobb ido mint
> az int elerese?
>
> Mert en az adat behozas utan egybol konvertalom (int to float) es ugy
> irom, olvasom a memoriaba (memoriabol).
>
>
> Udv.
> Szabi
>
>
>
>
>
>
> On Sunday, December 8, 2013 12:12 PM, Pal Lukacs <ekegep at yahoo.com> wrote:
>
> Hi!
>
> Vegulis mindegy milyen hosszu a tomb, ha egy adatot meg tud szurni addig
> amig jon a masik, akkor barmekkora hosszu tombot meg tud szurni, amig
> megtelik a masik puffer.
> Itt csak azert kellett tomb, mertdecimalni , interpolalni kell, es nem
> mindegy hogy mekkora hosszu az adatsor.
>
>
>
> On Sunday, December 8, 2013 11:04 AM, hg12345 <hg12345 at freemail.hu> wrote:
>
> Hi
> sokkal jobb a ping-pong buffer
> 1, DMA-val is kezelhető,
> 2, 1.5K nem memória foglalás
> 3, a szűrő algoritmus gyári megírt és csak a pointert kell átadni :-)
>
> De szerintem célszerű lenne 3 fix méretű tömböt lefoglalni a heap-en vagy
> fixeni, és
> ezeket a tömböket cirkulárisan használni... Gondolom a tömb mérete
> határozza meg a hang késleltetését... A tömb méretét akkorára kell
> választani, hogy a szűrés tudjon vele végezni míg az következő szűrendő
> mennyiség beérkezik. (ez a szűk kapacitás, de ha növeli a felhasznált
> tömbök számát, ez ezen nem tud segíteni, csak a verseny helyzet esetén
> később fog adatot veszíteni, a folyamatos késlekedés növekedés mellett)
>
> egyiket tölti a DMA
> másokban számol a szürő
> harmadikat kiküldi a DMA
>
>
> "Móczik Gábor" <pm_levlista at progzmaster.hu> írta:
> >2013.12.07. 18:41 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> >> Lehet cserelgetni a
> buffer kezdocimet is, ugy gyors. Csak a kettos buffereles memoriazabalo,
> cirkular buffer jobb kihasznalast ad.
> >
> >Na jó, de jelen esetben mit érsz el buffer cím cserélgetéssel?
> >
> >Ugyanaz, mintha circular lenne, csak még egy plusz pointert cserélgetsz
> >az rd/wr-en kívül, valamint jobban "kvantált" az anyag, csak diszkrét
> >buffernyi darabokban férsz hozzá, a circ. bufferben meg tetszőleges
> >hosszban, folyamatosan akár.
> >
> >Doublebuffer olyan esetben lehet jó, amikor nincs annyira ráhatás a
> >kiolvasó folyamatra, pl. képernyőn megjelenítés. Ha nem a video drivert
> >írod, hanem valami magasabb szintű rétegben vagy, nem tudod mikor fog
> >kelleni a kijelzőnek egy adott sornyi pixel, jobb ha egyben odaadod
> az
> >egész képtartalmat, aztán majd kiírja amikor akarja, te meg a háttérben
> >összeállítod a következő képet.
> >
> >-----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list