[elektro] Start-Stop

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 31 17:26:47 CEST 2013


fontos hogy melyik markat veszed meg . a bmw az aki leszakado
pillangoszelepet gyart az autojaba , nyulos vezlancot es igy tovabb -
garantalt hogy az elektromos csotroganyukat is azonos szemlelettel
csinaltak - mert lehet mas a lanc , mas a kerek , de a gyar es az elv
azonos marad . fizess sokat es a garancia utan azonnal rohadjon rad a cucc
, nullara amortizalodo ertekkel .

bye
dexter



2013. augusztus 31. 13:47 Arnold Fuzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com
>:

> Annyira elkezdett erdekelni h elheto tiszta levegoju csendesebb varosok
> legyenek, h akar egy ilyem bmw-vel is elbuz.skodnek hetkoznap a dugoban...
>
> Hetvegen / unnepnap meg V8/V12, es asszem auto fronton tobb nem is kellene
> az elettol :)
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.08.31., at 12:18, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
>
> > Végsebesség: 150-re limitált
> > 0-100 sprint: 7,2 sec !!!
> > Egy töltéssel: ~150 km
> > Range-extenderrel: 300 km
> > mert 0,9 liter benzin fér csak a tankjába :-)
> >
> > Szerintem, hétköznapi autónak teljesen OK.
> > 10 év akku garanciával adják...
> >
> > KJ
> >
> > 2013.08.31. 12:00 keltezéssel, SeaSoft írta:
> >> Nana ... Arnold autót mondott-mutatott, nem pedig elektromos
> >> helyváltoztató eszközt ...  :)
> >>
> >> Kb. ilyet:   http://www.youtube.com/watch?v=VLCdP6sMN9k
> >>
> >> A Tesla Roadster mondjuk lehetne reális alternatíva ... nekünk, autózni
> >> szerető népeknek.
> >>
> >> --------------------
> >> L. Pásztor
> >> --------------------
> >>
> >>
> >> 2013.08.30. 22:13 keltezéssel, Kovács József írta:
> >>> BMW i3
> >>>
> >>> Városba és elővárosba ...perfect.
> >>>
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html
> >>>
> >>> Mástól pl. CHEVROLET SPARK EV
> >>>
> >>> KJ
> >>>
> >>>
> >>> 2013.08.30. 20:05 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> >>>> Igy vegkepp über a cucc, félig tölti  20 perc alatt a supercharger:
> >>>>
> >>>>
> http://www.teslamotors.com/about/press/releases/tesla-motors-brings-revolutionary-supercharger-europe-launch-across-norway
> >>>>
> >>>> Kell egy Tesla S, nincs mese :)
> >>>>
> >>>> Arnold
> >>>> Sent from my iPhone
> >>>>
> >>>> On 2013.08.30., at 18:15, Arnold Fuzesi <
> arnold.fuzesi.lista at gmail.com> wrote:
> >>>>
> >>>>> 3 ev utan ugyis elavult egy mai auto, reciklalas, es jon az uj
> modell.  Legalabb addig se pofog az orrom ala amig a lampanal all :)
> >>>>>
> >>>>> Reszemrol a kov napi hasznalatu autom ez lesz, egesz biztos vagyok
> benne h ki fogom hagyni a 200x-2013 kozotti "termekeket" .
> >>>>>
> >>>>> http://youtu.be/LoFVO31CbE0
> >>>>> Bar a szeptol eleg messze van, de vallalhato. Muszakilag patent ugy
> tunik.
> >>>>>
> >>>>> Unom az olajcseret, a buzt, a szenzorhibat, a dugoban uzemanyag
> egetest, az egyre szarabb menettulajdonsagokat, es a vegtelen adoterhet.
> Jovedeki, teljesitmeny, regado, dugoado is lassan stb.
> >>>>>
> >>>>> Max nyomatek 0rpm-nel es kesz. :) Meg csend...
> >>>>>
> >>>>> Arnold
> >>>>> Sent from my iPhone
> >>>>>
> >>>>> On 2013.08.30., at 9:08, SeaSoft <seasoft at invitel.hu> wrote:
> >>>>>
> >>>>>> Jó a cikk ... csak sztem nem elég hangsúlyos.
> >>>>>>
> >>>>>> A start-stop a motor számára nem más mint a tervezett avultatás
> >>>>>> legalizált változata ...   :(((
> >>>>>> Télen otthonról ember elindul városban hideg motorral, mire beér
> >>>>>> munkahelyére, egy reggelen végigcsinál minimum 5 db kenés nélküli
> hideg
> >>>>>> indítást.
> >>>>>> A mai motorok esetében, melyekben az alu-blokkban már nincs belül
> >>>>>> acélpersely, csak egy vékony, felkeményített alu-felületen
> szaladgál a
> >>>>>> dugó (gyűrű).
> >>>>>> Amikor a (hideg és kenés nélküli) felkeményített felületet az
> acélgyűrű
> >>>>>> elkoptatja, perselyezni ezeket nem lehet, mehet a blokk (az autóval
> >>>>>> együtt) a bontóba ...
> >>>>>>
> >>>>>> Minek ide külön, tervezett avultatás ? Felesleges !
> >>>>>> Az "innovatív" start-stop miatt sztem alsó hangon is legalább
> duplája a
> >>>>>> kopás, így fele az élettartam,  mint start-stop nélkül.
> >>>>>> Ha ilyen vas jönne hozzám, első dolgom lenne ezt az idiótaságot
> >>>>>> kiherélni belőle ...
> >>>>>>
> >>>>>> -----------------------
> >>>>>> L. Pásztor
> >>>>>> -----------------------
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2013.08.29. 22:53 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
> >>>>>>> Hali!
> >>>>>>>
> >>>>>>> Pl.:
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/01/a_stop-start_rendszer_tonkreteszi_az_autot/
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> Szabolcs
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2013. augusztus 29. 21:33 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
> >>>>>>>
> >>>>>>>> Sziasztok!
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Először is nem túlzottan értek a kocsikhoz, a maiakhoz meg főleg
> nem.
> >>>>>>>> Mindenféle szelepvezérlések, befecskendezések, stb, mit tudom már
> merre jár
> >>>>>>>> a világ....
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Node a mai autókban használatos az auto start stop funkció. Azaz
> >>>>>>>> leállítjuk a motort, aztán rálképünk mondjuk a kuplunkra, fékre,
> és magától
> >>>>>>>> elindul.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Ami érdekelne - hogyan is teszi ezt pontosan? Több autónál
> tapasztaltam,
> >>>>>>>> nem önindító rántja be, hanem valami más. Gyanakodnék valami
> speciális
> >>>>>>>> helyzetben megállított motorra, benne üzemanyaggal, és ráadja a
> gyújtást
> >>>>>>>> vagy hasonló. De ez nem annyira triviális számomra.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Tud erről esetleg valaki többet? Akár fogalom vagy elnevezés
> szinten, vagy
> >>>>>>>> csak mint linket belökve, ahol részletesebb leírás van.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Előre is köszönöm
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Attila
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>            elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>>> -----
> >>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> >>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> >>>> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3211/6623 - Kiadás dátuma:
> 2013.08.30.
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----
> >> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> >> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> >> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3222/6625 - Kiadás dátuma:
> 2013.08.30.
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list