[elektro] villanybringa bldc vezérlés

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Sat Aug 31 14:45:56 CEST 2013


köszi!

frankó kis ic annyi szent
már csak egy jó méretes fethíd kell mögé, biztos van ilyen modul is, 
amit csak rá kell kötni a végére és már megy is



2013-08-31 13:49 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> MC33035-öt kértem, kiválasztási paraméter az volt hogy nem működött
> egyetlen browserrel sem a parametric search, ezt meg tudtam hogy mi :)
>
> G.
>
>
>
> 2013. augusztus 30. 22:16 Fekete Róbert írta, <frobi at harden.hu>:
>
>> szia
>> mi a típusa a vezérlőnek?
>> R.
>>
>> 2013-08-30 21:51 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
>>> Én régebben elég sokat tekertem 30 körüli utazóm volt.
>>> Ez a cucc a 250W-os motorral a gyorsulásából meg abból hogy mennyire
>> fogja
>>> meg az emelkedő úgy gondolom nincs elektronikusan direkt fojtva.
>>> Mindenesetre már jön az onsemi sample bldc vezérlő kipróbálom majd 100%
>>> pwm-el mit csinál.
>>> Aztán lehet hogy a 12 lifepo cella mellé odateszek még 4-et oszt lesz
>>> fordulat.
>>> Az áramot meg lekorlátozom hogy ne nyírjam ki a motort.
>>>
>>> G.
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. augusztus 30. 15:56 SZIGETI Szabolcs írta, <
>> szigiszabolcs at gmail.com>:
>>>
>>>> Hali!
>>>>
>>>> De nem ám! Akinek villany bringa kell, az tipikusan nem egy nagy bringás
>>>> (különben menne anélkül is :-).
>>>> Aki meg nem nagy bringás, az ne is menjen gyorsabban 25-nél, főleg ne
>>>> mondjuk emberek között. Márpedig könnyű húzni a kart és száguldani, ha
>> nem
>>>> neked kell tekerni.
>>>>
>>>> Párszor mentem olyan 80km/h körüli sebességgel (lefelé persze), az már a
>>>> halálfélelem kategória volt, pláne, amikor még nem igazán volt
>> teleszkópos
>>>> villa, meg tárcsafék a bringán. Fékezés után a felnit nem lehetett
>> kézzel
>>>> megfogni, annyira felforrósodott.
>>>>
>>>> Szabolcs
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. augusztus 30. 12:04 Balázs Bámer írta, <bamerbalazs at gmail.com>:
>>>>
>>>>> Szervusz Dexter!
>>>>>
>>>>>
>>>>>> ebben a limit az egy dolog , eleg gaz , de atloheto valamilyen trukkel
>>>> .
>>>>>> ami igazan erdekes a folyamatos 250 watt . ez azert lehetove tesz
>>>> nehany
>>>>>> kW-os gyorsitasokat , utazni ugyanis 50-koruli tempoval bosegesen eleg
>>>>> kell
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Azért nem véletlen, hogy kb. 25 km/óránál meghúzták a határt. Nézd meg
>> az
>>>>> átlag kerékpár fölépítését, merevségét. Lengéscsillapító tipikusan
>> nincs
>>>> a
>>>>> villanyosokon sem. Kerék, gumi sem olyan brutális, mint akár a 40-50
>>>>> km/órára tervezett hagyományos segédmotor-kerékpárokon. A bicikli azért
>>>>> olyan filigrán, hogy az ember könnyen hajtsa, nem azért, hogy a 250
>>>> wattos
>>>>> motor röpítse, mint a szél.
>>>>>
>>>>> szia: Balázs
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list