[elektro] villanybringa bldc vezérlés

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 29 20:18:48 CEST 2013


Szerintem rosszul. A 26 km europai szabvany . Nem muszaki hanem sw korlatba
futottal bele.
Bye
Dexter
 On 29 Aug 2013 17:23, "Gabor Ambruzs" <ambruzsg at szocimotoros.hu> wrote:

> csapágyazás úgy gondolom nem jelent komoly problémát meg amúgy is filléres
> tétel.
> Na a túlmelegedés már elgondolkodtató.
> Mitől melegedik a cucc?
> Vasveszteség meg rézveszteség igaz?
> Vasveszteség gondolom arányosan nő a fordulattal, rézveszteség viszont nem
> számottevő mert továbbra sem megy nagyobb áram mint korábban, sőt,
> jellemzően jóval kisebb mert már nagy az önindukciós fesz.
> Egy ilyen sokpólusos agymotornál melyik lehet nagyobb a vas vagy a
> rézveszteség?
> Én a rézre tippelnék.
>
> Rosszul gondolkodom?
>
> G.
>
>
>
> 2013. augusztus 29. 16:36 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
> > Túlmelegedés? Csapágyazás korai halála?
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2013/8/29 Gabor Ambruzs <ambruzsg at szocimotoros.hu>:
> > > Sziasztok!
> > >
> > > Van nekem egy 250W-os hallos bldc-s motorral megáldott villanybringám.
> > > Teljesen jól működik, egy bajom van vele mégpedig hogy a lejtőn lefele
> > sem
> > > szeret sokkal gyorsabban menni mint sík úton. (25-26km/h)
> > > Arra gondoltam hogy megtuningolni a vezérlőjét (vagy egy újat csinálni)
> > > olyan módon hogy ha érzékeli hogy a fázisáram alacsony és a motor
> elérte
> > a
> > > végsebességét (a pwm 100%-on van) ez ugye azt jelenti hogy az
> önindukciós
> > > fesz már nagyon közel van a meghajtóhoz akkor egy step up megtolná a
> > tápot
> > > mondjuk max 150%-ig.
> > > Így tovább tudna elforogni.
> > > Lenne ennek valami hátulütője?
> > > akksi már van alatta bőven, beszereztem 36V 15Ah lifepo4-t.
> > >
> > > G.
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list