[elektro] Vízbontó
Skandar Graun
sgraun at gmail.com
Sat Aug 24 09:53:07 CEST 2013
Egy ismerősöm csinált hho generátort, tőlem kapta a combos feteket hozzá.
Az iskolai adatoknál valami 70-szer több gáz képződött imulzusüzemnél.
Fedeles tejesládában volt a lemezsor, 3 mm-re egymástól 20x20 cm-es kór
lemezek, ezzel volt kitöltve a láda.
Akkuról járatta, elindult és beindította vele a roncs Corsának a motorját.
A durranógázzal semmi baj nem volt mindaddig, míg a motorban égett el.
Csak elkövette azt a hibát, hogy a lötymővel nem töltötte fel eléggé a
ládát és azt betette a Corsa ülésére.
Ferde lett a láda, kijött a lötymő alól az egyik elektróda sarka, ívet
húzott és lerobbantotta magáról a tejesláda tetejét.
A srác ezután kissé dobta a projectet, akkor kezdtünk stirling motort
építeni.
Sajnos rá két évre meghalt infarktusban. :(
2013. augusztus 24. 9:17 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel mint
> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a valtozashoz
> alkalmazkodni.
>
> Bye
> Dexter
> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>
> > >Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
> > >forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
> >
> > Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
> hogy
> > milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
> is
> > nem adózott vizet öntesz az autóba.
> >
> > Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
> > majd
> > piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában véletlenül
> > kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
> hát
> > (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka akkor
> > ott más nem baszhat.
> >
> > Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
> > Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem, hogy a
> > plusz robbanógáztól jobban megy a motor,
> > DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
> > állítani
> > azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
> ampereket
> > zabál fel a cucc.
> >
> > Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
> > képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor belsejét,
> > meg a kipuf rendszert ?
> >
> > zsolt
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list